Huge: Jag låg faktiskt på 73% på Afrika, så det så! Trots att jag givetvis blandade ihop Rwanda och Burundi och gissade fel på Gabon två gånger innan jag prickade in det! :)
Gidde: Tror inte 50 räcker. Körde en blindkarta på världsdelar (Afrika) på Snabben i Vetgirig. Hade 43% rätt och det tyckte dom var dåligt. Själv var jag skitnöjd... :-))
Det fanns några som var intresserade av en geografiliga, men inte tillräckligt för att göra något bara för HS".
Jag har anmält mig till en rätt så intensiv Geografi Leuge (matcher MTOTF), som idag är fem divisioner hög. I den lägsta - där jag huserar - finns det två platser kvar, sedan blir det en sexa. Vi är alldeles i början på innevarande säsong. Hoppa in så gör vi den ligan HS-osäkrad, vettja.
Då är HS-ligans sista omgång snart slut. Några matcher återstår.
Tänkte starta upp en ny säsong på måndag. Ni som är med nu blir automatiskt anmälda till nästa säsong. Vill du INTE vara med så skicka ett brev här på HS till mig.
Grattis till uppflyttningen Stigsson , det var den där J-A sekunden i matchen mellan som kanske avgjorde till din fördel . Nu kan jag lugnt gå ut och fixa en noll poängare i min sista match , för den har ingen betydelse för varken upp eller nedflyttning .
Gidde: Och jag sitter och är orolig för att Alisandali ska vinna sista matchen och gå om mig så jag missar uppflyttningen när jag inser att han inte gå om eftersom man vid lika poäng räknar flest antal rätt. :-) Stigsson är klar för div 1, jippi.
Wayne Gresky: Enligt den rätt okända regeln 3 A, så kommer detta att utredas. Det mesta talar för att samtliga andra i min liga kommer att uteslutas och att totalsegern går till undertecknad.
Mer info kommer i ämnet så fort något är beslutat.
Gidde: Jag vet inte vad jag tänkte på, men båda kommer för Poffa vid oavgjort. Poffa ser rökt ut, enda hoppet hade varit wo-wo men iom att Mattias svarat så är det kört.
Gidde: Endast en match återstår i div 1 och den handlar om vem som ska åka ned. Vi har ett klassiskt Sverige-Danmark-2004-läge. 2-2 och båda klarar sig kvar. Spännande!
Portello: Ja det var en bra skalp. Skulle gissa att jag missar uppflyttning iaf. Det är bara att hoppas på att konkurrenternas motståndare överträffar sig själva. Annars är det bara att ta nya tag nästa säsong. När börjar den?