Perfekt El Maco. Då är vi fullt gäng. Kan bli kul detta. En luling, en djurgårdare, en timråit, en Modosupporter samt en Brynäsare. Mitt namnförslag : Gott & Blandat. Jag står för det goda, nui för det blandade... ;)
Huge: Tycker nästan köpelaget var bättre. När ska jag skapa laget? Är ju bra om difzi och Poffa för chansen att tycka till. Och som sagt, ska vi nöja oss med fyra spelare eller ska vi hålla öppet för en till?
Portello: Nä, jag nöjer mig med mitt förslag. Namnet bör ju associera till en främlingslegion. Fast varför inte: "Främlingslegionen" Låter iofs lite tuffare och mer skräckinjagande...
Portello: Låter som en utmärkt idé. Du får bli kapten och styra skutan. Då är vi iaf 2 st klara. Undrar om inte ElMaco också joinar? Då slipper han ju möta mig. If you cant beat them, join them. Eller vad säger du, ElMaco? ;-)
Frisco: Det borde ju gå att finna nån avdankad knickedick som vil strida för norra Dalarnas heder. Det har ju redan gjorts med viss framgång menar jag.
Frisco: Är du sugen att gå över till oss , eller vad fiskar du efter ?? Du är ju iallafall en Dalmas så du kan kanske få bli våran femte och enda neutrala spelare , vad säger du om det ??
Frisco: Den som är sämst för dagen dubblerar , och som ni såg igår natt . jag gav bort två matcher till er och ändå torskar ni , vi har oftas "råd" att förlora två matcher och ändå vinna sammanlagt .
Frisco: Vi kör med fyra för att inte rubba den bräckliga jämvikten vi har i laget - någonting herr Sandali försökt med i lönndom genom att göra en liite större LIF-del på den gemensamma loggan. Jag har fått väga upp hans illdåd med att vinna lite fler matcher.
Paddan: I lagtävlingens seriespel gäller följande, vid hemmamatch så får man 2 frågor i sin valda favoritkategori. Jag har valt kultur som vårt specialområde...
Paddan: Ja det här med lagtävling rekommenderas varmt. Vi i vårt modolag har matchat hårt under försäsongen, kanske för hårt för formen ser vikande ut...Men krossen av en av förhandsfavoriterna till seriesegern kan vi leva ett bra tag på. :)