Portello: Låter som en utmärkt idé. Du får bli kapten och styra skutan. Då är vi iaf 2 st klara. Undrar om inte ElMaco också joinar? Då slipper han ju möta mig. If you cant beat them, join them. Eller vad säger du, ElMaco? ;-)
Portello: Nä, jag nöjer mig med mitt förslag. Namnet bör ju associera till en främlingslegion. Fast varför inte: "Främlingslegionen" Låter iofs lite tuffare och mer skräckinjagande...
Huge: Tycker nästan köpelaget var bättre. När ska jag skapa laget? Är ju bra om difzi och Poffa för chansen att tycka till. Och som sagt, ska vi nöja oss med fyra spelare eller ska vi hålla öppet för en till?
Perfekt El Maco. Då är vi fullt gäng. Kan bli kul detta. En luling, en djurgårdare, en timråit, en Modosupporter samt en Brynäsare. Mitt namnförslag : Gott & Blandat. Jag står för det goda, nui för det blandade... ;)
Nu saknas bara ElMaco. Har skapat en match mot MIK/LIf men där fick jag tydligen två matcher eftersom jag inte har fått in ElMaco. Så jag inväntar honom innan jag skapar några flera. Vi är fö anmälda till div3.
Huge: Pröva att logga av och logga på igen, om det inte dyker upp förväntade matcher under 'Aktuellt'. Den funktionen är inte riktigt 100% alla gånger.