Hitta bilden!
« Föregående · 564220 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: NU FÅR DU FÖRKLARA DIG!!!!!!!!!! Gå in och förstöra min bildönskning."¤%¤#/#%&//#%/
Hade helst velat se en bild av fiskpudding.
Hade helst velat se en bild av fiskpudding.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Hehe, tja i sådana fall vill jag se en bild på en Fiat 500, gärna lite upp-pimpad (som jag tror att man säger).
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Tack för förtroendet.
Då vill jag se en (flera) bild/bilder av äcklig och osmaklig kost.
Då vill jag se en (flera) bild/bilder av äcklig och osmaklig kost.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla:
Palt kan aldrig gå bort.
Efter en god paltmåltid kan inte heller matgästen gå bort.
När den så kallade paltkoman inträder har man nått nirvana.
Palt lägger sig som cement i magen. Det är av högsta vikt att man hinner fram till favoritfåtöljen och når fjärrkontrollen till tv:n innan det stelnar till.
Palt kan aldrig gå bort.
Efter en god paltmåltid kan inte heller matgästen gå bort.
När den så kallade paltkoman inträder har man nått nirvana.
Palt lägger sig som cement i magen. Det är av högsta vikt att man hinner fram till favoritfåtöljen och når fjärrkontrollen till tv:n innan det stelnar till.
Sv: Hitta bilden!
Helst ska det vara något med potatis och kött, och goda såser/diper. Rå fisk går bort, palt går bort, Martin kan väl knappast räknas som mat (även om han verkar vara en äckligt god människa). Fast Friscos såg i alla fall gott ut, så:
Frisco, önska vidare.
Förresten - kolla länken, vad mumsigt.
Frisco, önska vidare.
Förresten - kolla länken, vad mumsigt.
Sv: Hitta bilden!
Okristliga människor!
Ni producerar bilder på mat. Önskan var dock "RIKTIGT GOD mat".
Och då reducerar vi alternativen till ett minimum. Alternativet blir helt enkelt enligt länk.
Och -
sätta tänderna i Paddans alternativ... Icke.
Tänk på salmonella-risken - pressar man med gaffeln på innanmätet ska det inte sippra fram rosa vätska. Jag ringer hälsovårdsnämden pronto.
Ni producerar bilder på mat. Önskan var dock "RIKTIGT GOD mat".
Och då reducerar vi alternativen till ett minimum. Alternativet blir helt enkelt enligt länk.
Och -
sätta tänderna i Paddans alternativ... Icke.
Tänk på salmonella-risken - pressar man med gaffeln på innanmätet ska det inte sippra fram rosa vätska. Jag ringer hälsovårdsnämden pronto.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Een liten Bäpavariant: www.kronfagel.se/Spira/Recept.nsf/0/F9389A4F768DDED5C1256DA4004D3E6B/$FILE/italienskfile-155.jpg
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Äh, jag tar en riktig chansning på att det är det här du skulle vilja med att sluka...
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Du kan ivarjefall inte neka till lite japansk mat, eller hur?
202.153.127.74/mmm/regalairport/tmp/20030830113210Japanese%20food.jpg
202.153.127.74/mmm/regalairport/tmp/20030830113210Japanese%20food.jpg
Sv: Hitta bilden!
65selander:
Det där påminner om irländsk frukost. Nä, kan jag tyvärr inte godkänna.
Det där påminner om irländsk frukost. Nä, kan jag tyvärr inte godkänna.
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Usch, vad jobbigt. Jag blir alltid så glad när jag har en chans att först lägga ut en korrekt bild - och glömmer alltid att jag måste önska något om jag verkligen är först. Hmm.
Jag vill se en bild på riktigt god mat.
Usch, vad jobbigt. Jag blir alltid så glad när jag har en chans att först lägga ut en korrekt bild - och glömmer alltid att jag måste önska något om jag verkligen är först. Hmm.
Jag vill se en bild på riktigt god mat.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Naturligtvis räcker det. Glömde att skriva att det skulle vara tävling i backen på bilden jag ville se men men.....
Fin bild förresten.
Här är en annan: www.skidor.com/backhoppning/files/%7B496522D7-9083-49C9-9702-38016CC10CDC%7D.jpg
ÖNSKA!!! (men glöm inte att lägga ut bilden på 24h)
Fin bild förresten.
Här är en annan: www.skidor.com/backhoppning/files/%7B496522D7-9083-49C9-9702-38016CC10CDC%7D.jpg
ÖNSKA!!! (men glöm inte att lägga ut bilden på 24h)
Sv: Hitta bilden!
Jag önskar att få se en bild på de nya hoppbackarna i Örnsköldsvik. Ja det är ungdomsbackarna jag menar.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Fan vad synd , skulle vilja se din bild.
Vi kör på med en lätt hockeybild , Bröderna Hanson från filmen Slagskott .
Vi kör på med en lätt hockeybild , Bröderna Hanson från filmen Slagskott .
Sv: Hitta bilden!
Alisandali:
Jag har inte tid, jag håller på att göra armhävningar. Du kanske kan önska en ny bild så länge?
Jag har inte tid, jag håller på att göra armhävningar. Du kanske kan önska en ny bild så länge?
Sv: Hitta bilden!
DIForever:
Då vill jag se en bild på en liten bil som kör in i ett gäng Hells Angels-motorcyklar.
Då vill jag se en bild på en liten bil som kör in i ett gäng Hells Angels-motorcyklar.
Sv: Hitta bilden!
DIForever: Nej, men det är helt rätt plats och rätt tillfälle. Det är alltså inte en linbana jag är ute efter, utan en med räls på marken.
Sv: Hitta bilden!
DIForever: Ja, den var fin. Då vill jag se en bild på den bergbana som byggdes till jubileumsutställningen i Göteborg 1923 och som gick mellan Liseberg och Johanneberg.
« Föregående · 564220 · Nästa »
Ni får nog leta fram lite andra bilder.