Hitta bilden!
« Föregående · 564220 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Eftersom detta är en site som också läses av barn i lunar-åldern, tog jag mitt samhälleliga ansvar och hejdade allmogen innan det gick överstyr i sina försök att bräcka en Paddans äckelmat.
Som situationen utvecklade sig fanns det ingen annan lösning på situationen. Varken du eller jag vill se t.ex [för i helvete, Guru, cencuuur!] i denna gästbok.
Som plåster på såren får du dock en bild på fiskpudding. Skickar du din adress kan du också få tre djupfrysta paket med (harkl) lätt utgånget datum, som jag hittade då jag frostade av frysen förra veckan.
Eftersom detta är en site som också läses av barn i lunar-åldern, tog jag mitt samhälleliga ansvar och hejdade allmogen innan det gick överstyr i sina försök att bräcka en Paddans äckelmat.
Som situationen utvecklade sig fanns det ingen annan lösning på situationen. Varken du eller jag vill se t.ex [för i helvete, Guru, cencuuur!] i denna gästbok.
Som plåster på såren får du dock en bild på fiskpudding. Skickar du din adress kan du också få tre djupfrysta paket med (harkl) lätt utgånget datum, som jag hittade då jag frostade av frysen förra veckan.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: HAHA:-) Tack. Någon adress får du inte men fråga Paddan, han kanske är sugen på pudding?
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Om jag bara kunde förstå varför jag sparade på fiskpuddingen. Det fanns plats, så det var inget problem - men kommer jag äta eländet..?
Om jag bara kunde förstå varför jag sparade på fiskpuddingen. Det fanns plats, så det var inget problem - men kommer jag äta eländet..?
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Det är vid sådana här tillfällen som det är tacksamt att vara fiskallergiker!
Sv: Hitta bilden!
Paddan å Frisco:
Jag känner mig trygg i mina kulinariska irrfärder, då jag vet att ni har koll på mig. ;0)
Jag känner mig trygg i mina kulinariska irrfärder, då jag vet att ni har koll på mig. ;0)
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Har jag förstått rätt att det var jag som fick önskningen av Frisco? Om så var fallet så har jag ju redan önskat och fått en bild av Friman Sr som jag godkänt. Friman Sr i sin tur ville se en hockeyspelare som använder en Montreal Surprise.
Sv: Hitta bilden!
Paddan:
Oj vad rörigt detta blev.
Men det är nog den gode Friman som har stafettpinnen.
Oj vad rörigt detta blev.
Men det är nog den gode Friman som har stafettpinnen.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru:
som HADE stafettpinnen, och Paddan själv som svarade med bilden på hockeygossarna...
som HADE stafettpinnen, och Paddan själv som svarade med bilden på hockeygossarna...
Sv: Hitta bilden!
Paddan: och hur struligt blev inte detta???? Paddan får ta pinnen för jag godkänner ivartfall hans bild......
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Då önskar jag mej en bild på Farsta Centrum där Värdshuset Postiljonen syns!
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Är du säker på att dom inte konkat och bytt namn ?
Detta är de mat hak som finns i Farsta Centrum
Annikas Bröd 08-93 9100
Burger King 08-604 5500
Café di Corno 08-724 0810
Café Passage 08-605 4626
Christenssons Konditori 08-605 7172
Ciao Ciao Bouno 08-605 9301
Da Vinci Kök & Bar 08-604 8555
Il Piatto 08-604 0110
Kinahörnet 08-604 5888
La Casita 08-605 2040
Le Croissant 08-604 5260
McDonald´s 08-604 9588
Sam & Co 08-604 9853
Take it Thai 08-508 51998
Wayne´s Coffee 08-604 0739
Skall bli intresant att se din "Bild" eller höra dig pusta över armhävningarna
( c :
Detta är de mat hak som finns i Farsta Centrum
Annikas Bröd 08-93 9100
Burger King 08-604 5500
Café di Corno 08-724 0810
Café Passage 08-605 4626
Christenssons Konditori 08-605 7172
Ciao Ciao Bouno 08-605 9301
Da Vinci Kök & Bar 08-604 8555
Il Piatto 08-604 0110
Kinahörnet 08-604 5888
La Casita 08-605 2040
Le Croissant 08-604 5260
McDonald´s 08-604 9588
Sam & Co 08-604 9853
Take it Thai 08-508 51998
Wayne´s Coffee 08-604 0739
Skall bli intresant att se din "Bild" eller höra dig pusta över armhävningarna
( c :
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Skurups Kvarterskrog AB/Restaurang Postiljonen
Hotell Postiljonen, GÖTENE
Järnvägsg. 2
Tel: 0511-59010
Mej ´veteligen ligger inget av dessa plattser i Farsta ? ( c :
Give me 50th or the picture ( c :
Hotell Postiljonen, GÖTENE
Järnvägsg. 2
Tel: 0511-59010
Mej ´veteligen ligger inget av dessa plattser i Farsta ? ( c :
Give me 50th or the picture ( c :
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Här är Farsta Centrum 1973. Tempo finns där i alla fall.
images.tradera.com/604/17342604_1.jpg
images.tradera.com/604/17342604_1.jpg
Sv: Hitta bilden!
Bör tillägga att du behöver ha stor skärmupplösning för att se detaljerna. Ditt o/s skalar annars ner bilden.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru & alla andra: Frisco är på rätt spår. Jag sa aldrig att värdshuset skulle finnas idag, utan att bilden ska visa centrum och Postiljonen.
Ni har drygt en timme på er innan jag visar svaret.
Ni har drygt en timme på er innan jag visar svaret.
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström:
Min bild visar BÅDE Farsta Centrum och Postiljonen, oavsett var den senare är placerad i söder-om-dalälven-Sverige.
Min bild visar BÅDE Farsta Centrum och Postiljonen, oavsett var den senare är placerad i söder-om-dalälven-Sverige.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Ja ja ja. Bror Duktig!!! Det måste innebära att att alla önskningar i framtiden renderar i samma bild, eller...*ler*
Efter lite efterforskningar så måste jag godkänna Friscos bild, den bilden är plåtad från Postiljonens tak. Rätta mej gärna om jag har fel men efter jämförelser så ser det inte bättre ut...
Frisco, the heat is on!!!
Efter lite efterforskningar så måste jag godkänna Friscos bild, den bilden är plåtad från Postiljonens tak. Rätta mej gärna om jag har fel men efter jämförelser så ser det inte bättre ut...
Frisco, the heat is on!!!
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Är det för smått kan du kolla att det står Ludvika på väggen via Länken...
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Och du hade fel:-) Det du har visat bild på är den nuvarande järnvägsstationen.
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Jäpp, från de fattiga och rika, en av min kära barndoms favoritserier och precis så fattig som jag ville se honom, perfekt!
Wish away!
Wish away!
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Här, kanske?
Makramé, vad man minns slöjdtimmarna i skolan, med en lärarinna som alltid stank vitlök, mmm... makramé ;-)
Makramé, vad man minns slöjdtimmarna i skolan, med en lärarinna som alltid stank vitlök, mmm... makramé ;-)
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Inte en giganthög från stormfälld skog i Småland, men likt förbannat hiskeligt med timmer...
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Snyggt och snyft... Den jag hittade hade en flaska Baileys lutad mot sig, knappast värdigt den gode Johnny Åska...
Wish away.....
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Hmm,,,,det var länge sen vi hadde en bro.
Järnvägsbron i Leksand kan vi ta.
Järnvägsbron i Leksand kan vi ta.
« Föregående · 564220 · Nästa »
Ni får nog leta fram lite andra bilder.