Hitta bilden!
« Föregående · 562282 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Ja, snudd på grym, skulle jag säga. Fast så värst kokt vet jag inte om han är ;-)
Önska, för tusan!
Önska, för tusan!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Då får det bli en bildfråga.... Jag skulle vilja se en bild på ägaren till båten nedan. Båten ska enligt skeppslistan ligga vid vid Nybrokajen i Sthlm tills 19 Augusti. Båten lär senare med ägaren ombord glida i 30 knop ner till Malmö för att ägaren vill tillvarata sina intressen vid uttagningarna till America's Cup. Ägaren till båten grundade den mjukvarujätten som är sponsor till en av utmanarna......
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Den stora båten åt babord menar jag. Tänkte inte på Vaxholmsbåten åt styrbord...........
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Då tar vi en bild (teckning) på
Alfred E Newman på en röd trehjuling i chopperstil.
Alfred E Newman på en röd trehjuling i chopperstil.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Inte nog med att Sannes fegat ur på bron. Hela Uddevalla börjar stanna upp.
Kroppskultur ner i division 3
STOCKHOLM.
Från elitserien till division 3 på bara några månader.
Handbollsklubben Kroppskultur valde att lämna elitserien för spel i division 1 efter säsongen på grund av ekonomiska problem. Sedan har större delen av spelartruppen lämnat klubben och nu väljer man att kliva ner till division 3 den kommande säsongen, skriver Bohusläningens nättidning.
Kroppskultur tar över farmarlaget Gustafsbergs plats i Västsverige Norra.
TT
Kroppskultur ner i division 3
STOCKHOLM.
Från elitserien till division 3 på bara några månader.
Handbollsklubben Kroppskultur valde att lämna elitserien för spel i division 1 efter säsongen på grund av ekonomiska problem. Sedan har större delen av spelartruppen lämnat klubben och nu väljer man att kliva ner till division 3 den kommande säsongen, skriver Bohusläningens nättidning.
Kroppskultur tar över farmarlaget Gustafsbergs plats i Västsverige Norra.
TT
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Med politiker som fuskar till sig pengar, en anställd (han bor/bodde i Sjuntorp utanför Trollhättan) på det kommunala bostadsbolaget som köpte sex för flera miljoner, kommunalrådet som gör egna lagar och delar ut bidrag till höger och vänster mm mm, så stannade denna stad för flera år sedan.
Men att jag skulle ha fegat ur på bron, kan jag icke hålla med om. Eller vänta, det kanske jag har........
Och förresten, det där inlägget skulle passa bra mycket bättre i Handbolls gästboken. :)
Det är en bit kvar till den riktiga Korpserien i handboll, men vi närmar oss den med stormsteg.....Heja Kropps!
Med politiker som fuskar till sig pengar, en anställd (han bor/bodde i Sjuntorp utanför Trollhättan) på det kommunala bostadsbolaget som köpte sex för flera miljoner, kommunalrådet som gör egna lagar och delar ut bidrag till höger och vänster mm mm, så stannade denna stad för flera år sedan.
Men att jag skulle ha fegat ur på bron, kan jag icke hålla med om. Eller vänta, det kanske jag har........
Och förresten, det där inlägget skulle passa bra mycket bättre i Handbolls gästboken. :)
Det är en bit kvar till den riktiga Korpserien i handboll, men vi närmar oss den med stormsteg.....Heja Kropps!
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Bilden som jag önskade verkade var lite för svår , så då tar vi en valfri bild på Alfred E Newman.
Bilden jag ville se hittar ni i länken.
Bilden jag ville se hittar ni i länken.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali:
Sanktioneras av moderator för att få lite fart i tråden. In med en valfri bild på A E Newman. Men kom inte stickande med samma bild som Alisandali la in.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Han heter ju NEUMAN
www.manband-archive.com/memorabilia/graphics/wallpaper/alfred-e-neuman-1024x768.jpg
www.manband-archive.com/memorabilia/graphics/wallpaper/alfred-e-neuman-1024x768.jpg
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Lite besviken på att du och Poffa använder fel efternamn. Men men....
Jag vill se en minigolf(bangolf)bild på bana 7 på en betonganläggning.
Jag vill se en minigolf(bangolf)bild på bana 7 på en betonganläggning.
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Tokigt gjorde som tokigt sa, sa alltid min farfar. Han var en vis man. Och lång...
Sv: Hitta bilden!
Ett lite klargörande angående en bangolfbana.
I Sverige spelas det bangolf på 3 olika underlag. FILT, EB och BETONG.
Det jag vill se en bild på är bana 7 på en valfri betonganläggning någonstans på vårt klot.
I Sverige spelas det bangolf på 3 olika underlag. FILT, EB och BETONG.
Det jag vill se en bild på är bana 7 på en valfri betonganläggning någonstans på vårt klot.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Från Amerikat... Det syns på den grå kanten att den är gjord av betong....kanske.....
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Snygg bana men tyvärr måste jag ge dig fel för bilden då underlaget är grönt. Det är dock bana 7. Men på betong ser inte bana 7 ut så.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Äntligen.
Bana 7 på betong är alltid "långgolfbanan".
Din tur att ÖNSKA!!!
Bana 7 på betong är alltid "långgolfbanan".
Din tur att ÖNSKA!!!
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Ja, vad skall man önska ?
En bild på en Hallon Igloo .
Sådana fans faktist när jag var liten ( c :
En bild på en Hallon Igloo .
Sådana fans faktist när jag var liten ( c :
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest:
Längst nere i hörnet, bakom de andra igloosarna har du en hallon.
www2.gb.se/images/pic_nostalgi_glasskarta_1969_large.jpg
Längst nere i hörnet, bakom de andra igloosarna har du en hallon.
www2.gb.se/images/pic_nostalgi_glasskarta_1969_large.jpg
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Det har jag inte vetat. Men däremot så var dessa Michellingubbar väldigt populära för tjeckiska cirkusartister att ha på sina små lastbilar.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Helt Rätt !
Den var faktist godast av dom 3.
Dom kostade 25 öre har jag för mig.
Så på den tiden lyfte man på golvet i telefonkioskerna och letade 25 öringar för att kunna köpa en Hallon Igloo. ( Det kostade även 25 äre att ringa ett lokalsammtal.)
Så du har helt rätt ! Din tur att önska
Den var faktist godast av dom 3.
Dom kostade 25 öre har jag för mig.
Så på den tiden lyfte man på golvet i telefonkioskerna och letade 25 öringar för att kunna köpa en Hallon Igloo. ( Det kostade även 25 äre att ringa ett lokalsammtal.)
Så du har helt rätt ! Din tur att önska
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest:
så jag vill, så jag vill...
jag vill se en rockstjärna spela tvättbräde.
så jag vill, så jag vill...
jag vill se en rockstjärna spela tvättbräde.
Sv: Hitta bilden!
65selander:
ha ha!
inte riktigt den jag tänkte på, och förmodligen inte heller rockstjärna - men ett gott skratt fick jag, och jag ger önskningspinnen till dig!
ha ha!
inte riktigt den jag tänkte på, och förmodligen inte heller rockstjärna - men ett gott skratt fick jag, och jag ger önskningspinnen till dig!
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Okej då kör vi på.....
Jag vill se... hm... öh.... låt mig....
Jo jag vill se en öletikett med en dam som håller i 8st liter sejdlar med Erdinger. Samma dryck som jag tippar i mig nu framför TV'n (avd onödigt vetande)
Jag vill se... hm... öh.... låt mig....
Jo jag vill se en öletikett med en dam som håller i 8st liter sejdlar med Erdinger. Samma dryck som jag tippar i mig nu framför TV'n (avd onödigt vetande)
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Paddan hittade bilden jag tänkte på. Ni som vill se den i större upplaga kan använda min supersmurfiga länk.
Varsegod Grodan, din önskan är vår...
Varsegod Grodan, din önskan är vår...
Sv: Hitta bilden!
Paddan:
Aj aj aj, den var en svår en.
Det ska väl gå om man hittar rätt övervakningskamera vid rätt krog, gissar jag.
Aj aj aj, den var en svår en.
Det ska väl gå om man hittar rätt övervakningskamera vid rätt krog, gissar jag.
Sv: Hitta bilden!
Paddan:
Då vill jag se en knubbig maffiaboss, en sån som snöt mig på två euro i Barcelona i somras.
Då vill jag se en knubbig maffiaboss, en sån som snöt mig på två euro i Barcelona i somras.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Här kommer en bild på John Gotti, en amerikansk maffiaboss som dog i fängelse 2002, hoppas att den duger.
Sv: Hitta bilden!
NR_9:
tyvärr så vill inte Angelfire visa herr Gotti för mig, utan hon styr genast över till den här kreationen.
förmodligen kan man inte direktlänka till en bild här. visa istället sidan som bilden finns på.
tyvärr så vill inte Angelfire visa herr Gotti för mig, utan hon styr genast över till den här kreationen.
förmodligen kan man inte direktlänka till en bild här. visa istället sidan som bilden finns på.
Sv: Hitta bilden!
NR_9:
det var inte snubben som snöt mig på 2 euro.
Annars tycker jag mig skönja en viss korpulens strax nedanför bildkanten, så jag godkänner herr Gott å Blandat.
Önska!
det var inte snubben som snöt mig på 2 euro.
Annars tycker jag mig skönja en viss korpulens strax nedanför bildkanten, så jag godkänner herr Gott å Blandat.
Önska!
« Föregående · 562282 · Nästa »