gud: Alla e inte kaxiga. Det går för bra känns det som. Skulle behöva torska några matcher innan slutspelet för att dom skall veta att dom inte kan dansa omkring och vinna,.
Jag har en galen kusin som är Djurgårdare och det går aldrig att tjöta Hockey eller Fotboll med honom...
Allt han säger när Djurgården har loosat..Jag blir så j**la lack.. Och du tror väl att jag aldrig ringer honom efter en förlust och tar chansen att få höra just det..;)
DIForever: Det är bara att hänga med när trådarna kommer..;)
difzi.. Jag njuter nästan lika mycket som er Djurgårdare.. De flesta Frölunda fansen har börjat att bli kaxiga nu här nere i Götet..Så en knäpp på näsan för dom är bara bra...;)
Kollar Fan: Vadå fjolligt? Han gör ju som han vill. Dessutom är det ju ingen överraskning precis. Hade du läst mellan raderna hade du fattat det redan vid förra transferfönstret.
"NHL-stjärnan Mats Sundin har bestämt sig. I en intervju med Sportspegeln säger han att det inte blir något spel för "Sudden" i Djurgården eller någon annan klubb. Det blir inget elitseriespel i år. Jag hoppas på att NHL-säsongen drar igång igen och gör den inte det så får jag hitta på något annat att göra, sade han i SVT-intervjun. Sundin har tidigare sagt att Djurgården är det enda alternativet under NHL-lockouten - ett alternativ han nu räknat bort."
Theodore: DIF är välkomna till Scandinavium. Det blir säkert en bra match nu när DIF verkar fått fart under grillorna. Men bered er på motstånd av hög kvalitet. Hoppas bara att båda lagen vill "spela" hockey.
Hoppas bara att vi håller ledningen nu. Skulle vara riktigt skönt att vinna över LHC =) Vi måste vinna annars är det bara att säga farväl till 5:e platsen :p för det finns ingen chans att HV vänder och vinner mot MoDo..
Ja, han är rolig att se. Kämpar och sliter som få... dessutom har han en härlig klubbteknik. Han kan nog bli hur bra som helst, om det fortsätter så här.
Ja, men de ändå kunde vara så lätt.. svårt kommer det att vara mycket, mycket svårt.. men vi kan klarar av det, skulle bli en perfekt avslutning för Wikegård i alla fall :)