scim:
"Saxat från Aftonbladets " Englandskrönika London Calling med Peter Wennman "
Oasis brorsan Liam Gallagher betedde sig som den odåga han är när han såg sitt Manchester City på White Hart Lane i Lördags. Satt på gräddhyllan men började naturligtvis tjafsa och bråka med Spurs fansen på läktaren under honom. När City kvitterade uppträdde han så hånfullt och provocerande att att vakter fick tillkallas för att lugna ner honom. När så Robbie Keane gjorde 2 - 1 för Tottenham fick hemmafansen sista ordet och vände sig mot Liam:
- You`re not singing anymore !!
NuMo:
Så har Unitedfansen försökt vara roliga och dom lyckades lite måste jag lov och säga !
www.tshirtsunited.com/catalogue/tshirts/all/spot-the-difference-tshirt.html
NuMo:
Förmodligen, spelar mindre roll, man kallar inte Gerrard kärring oavsett :)
NuMo:
Vill härmed att ta tillfället i akt att be om ursäkt att jag var en aningens trångsynt i går i diskussionen om Gerrards sk filmning. Har sett reprisen nu och det syns klart och tydligt att det är axel mot axel, kanske var det Poffas val av ord som gjorde att jag gick i taket men när man såg situationen igår så såg det ut som att Olsson satte in en tackling i ryggen. Jag är inte mer än människa och erkänner mitt misstag. Olsson trycker helt enkelt till hårdare. Ca 5,30 in i klippet!
Poffa: Tycker du fortfarande att det är en filmning ? Det tycker inte jag !
Dragan 2k:
Förmodligen Liverpool och Chelsea samt kanske Arsenal som det sett ut de senaste 345 åren :)
I år avgjordes det med 2 omgångar kvar, nästa år avgörs det i sista med Liverpool som vinnare..!
Salle:
Jag accepterar andras åsikter han alltid gjort men jag håller med dig i det där du skriver om mig, ibland är man en aning opolerad tyvärr .
Salle:
Förlåt då jag skall inte skriva mer i den här boken så alla blir glada och nöjda.
Poffa:
Du får ha dina åsikter, det var ust när du nämnde slängde sig som en kärring som jag tycker du är korkad för det kan du väl hålla med om att han inte gjorde eller hur ?
Salle:
Jag står för det, vad är felet ? Du kanske tycker Gerrard borde haft varning ?
mattias - 74:
"Dom får tycka vad dom vill"
"jag tycker det är en tackling i ryggen."
Två citat från dina inlägg som säger det mesta.
Poffa:
Jag har aldrig försvarat Gerrards sk filmningar eller förstärkningar nån gång. Däremot förstår ag inte vad du sysslar med som skriver att han lägger sig som en kärring, det gär han knappast. Jag tycker det är beklagligt att spelare i PL filmar, speciellt engelsmän.
NuMo:
Du får tycka vad du vill jag anser att det är en tackling i ryggen och att det skall vara straff .
Salle:
Dom får tycka vad dom vill, Poffa är bara enbart korkad när han kallar den där situationen för en filmning av Gerrard. Jag vet att vissa tycker det är kul att debattera om Gerrard och hans sk filmningar men denna gången är det så långt ifrån en filmning man kan komma. Man trodde Poffa kunde fotboll men uppenbarligne inte.
Bissett19:
Absolut en sitatuion där domaren hade kunnat blåsa straff . Hockeytackling kanske är en grov term att använda men den tar i ryggen vilket fall som helst. Att sedan Unitedfansen kallar det filmning är väl inte någon skräll. Jag står för att jag tycker det är en tackling i ryggen.
Poffa:
Jag har bara min åsikt om saken och det är att Olsson absolut inte gick på boll för 5 öre utan satt en tacking i rygge på Stevie.
Poffa:
- Först knockar han Torres då bollen är hemma hos målvakten och kunde fått rött! Sen hockeytacklar han Gerrard i ryggen och är inte i närheten av bollen - solklart straff! Där har han fan tur Olsson att det inte blir straff. Skiter ju totalt i bollen. Ändrar t o m löpriktning och sätter in en tackling snett bakifrån.
Som sagt så hade domaren kunnat blåsa straff.
Poffa:
HAHA kallade du det där för att slänga sig. Domaren hade lika gärna kunnat blåst straff, vad fan är det med dig och ditt Gerrard hat?
sylf:
För att han håller på city eller ?