Salle:
ja det var ju inte direkt smart, hon är otroligt vacker men hon kanske var dum i huvudet ?
LL:
Känns som om Liverpoolfansen får ångra den här banderollen :)
www.thespoiler.co.uk/index.php/2009/05/19/the-banner-that-liverpool-fans-are-probably-regretting
LL:
Eftersom jag inte läser ursprungskällan till den här artikeln så tror jag vad jag vill om det men skulle det stämma så är det lite för mycket kan vi väl vara överens om eller :) Dock har han varit bättre än Berbatov som kostade 400 Miljoner så United kanske borde sälja honom istället ??
Rytter:
Jag tycker inte berbatov har kommit upp i den kapacitet som man förväntade sig av honom. Dock är Tevez en drömspelare som jag gärna ser i Liverpool men inte för 600 miljoner, om det nu stämmer.. vad tror du om Ronaldo då? Vissa påstår ju att han skall vara klar för Madrid men så har ju snacket gått i 2 år nu. Spekuleras ju i ersättare redan för honom i Kaka och ribery !
Rytter: Ärligt talat, om jag måste välja mellan Tevéz och Berbatov så väljer jag Argentinaren alla dar i veckan. Ja, för att behålla alltså. Arbetskapaciteten hos Tevéz är ungefär tre gånger så stor som hos Berbatov.
Ska sanningen fram så anser jag Berbatov vara en tråkig värvning.
Wayne Gresky: Tråkigt, men sant. Newcastle har varit ett lag som "alltid" funnits där. Endast första säsongen i PL var de inte med, men sedan dess har de alltid funnits där.
Tack och hej till Newcastle, M'boro och West Brom.
Poffa:
Jag tycker det är jättetrist att Newcastle åkte ur. Som du säger så är det ett lag som alltid vart med känns det som, de kommer nog tillbaks redan kommande säsong.
LL:
Hur ser ekonomin ut för Newcastle kommande säsong ? Nån som har koll hur deras situation ser ut jämfört med de övriga lagen !
Wayne Gresky:
Matchen mellan Burnley och Sheffield Uinted börjar snart där en plats i Premier Legue står på spel. Vore kul med Burnley, en ny bekantskap för mig måste jag säga. Alltid roligt med nya lag i PL.
mattias - 74:
Annars är väl Burnley en klassiker i engelsk fotboll. Tillhör väl den exklusiva skara som vunnit mästerskapet både innan och efter ww2.
mattias - 74:
Förutom Burnley så är Arsenal, Aston Villa, Blackburn, Everton, Liverpool och United de övriga lagen som vunnit på båda sidor av världskriget. Så man får väl antas vara i gott sällskap :-)
Et tu Brute:
Taget från Svenska fans !
Premier League 2009-10
Arsenal FC
Aston Villa FC
Birmingham City FC
Blackburn Rovers FC
Bolton Wanderers FC
Burnley FC
Chelsea FC
Everton FC
Fulham FC
Hull City FC
Liverpool FC
Manchester City FC
Manchester United FC
Portsmouth FC
Stoke City FC
Sunderland AFC
Tottenham Hotspur FC
West Ham United FC
Wigan Athletic FC
Wolverhampton Wanderers FC
Man saknar Newcastle i den här skaran faktikst.
scim:
Ja Leeds ja. Hur kunde det gå så illa för den klubben ? de spelade väl Champions League så sent som i början av 200 talet ?
sylf:
För att han håller på city eller ?