Fotboll

Grupper · 16889 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
Bissett19:

Jag tror alltid på mitt lag.

mattias - 74:

Det är väl toppfyra som gäller?

mattias - 74: Ja, säsongen är väl tyvärr körd redan nu. Den obotlige optimisten inom mig säger att vi fortfarande kan vara med och fajtas om platser till Champions League, men de orden lär jag säkerligen få käka upp.

Björn W:

Fotboll är inte skoj om man är Liverpoolsupporter just nu men det vänder så småningom.

mattias - 74: Och Arsenal är svajiga, skadebenägna och något för smala i truppbredd. Inget nytt under solen, men fotboll är skoj.

renen:

Frustrationen är total i Liverpool.

Björn W:

Poulsen borde åka hem till Danmark, vilken ärkesopa

Tvärstopp för Chelsea vid första riktiga utmaningen och fortsatt en liga där det inte finns någon anledning av skriva av något av de första fyra lagen i tabellen från en möjlig ligaseger.

Härligt!

Hahl Bundy:

Vaden

T T: Ha ha ha
Insida lår? :)

Hahl Bundy: Jag också. Och på låret av alla ställen?

mattias - 74: Jag tycker bara mest synd om dig. :)

mattias - 74: Då får du det jobbigt, jag har säkerhetsdörr och faan ingen brevlåda......;-)

Friman SR:

Du kan få bajs i brevlådan :)

Friman SR: Inte jinxa nu. ;)

mattias - 74: Coolt, kan man få den i blått och vitt åsså står det Queen's Park Rangers istället? Denna säsong går VI upp...;-)

Bissett19:

haha

mattias - 74:

Varför står det Liverpol?Ska det inte vara Liverpool?

Så måste jag bara få skryta över min tatuering som jag gjorde idag :)

Björn W: Det var verklingen positiv, hoppas vi kan få in ett "stort" namn på anfalls sidan nu också.

£56 miljoner i vinst för Arsenal-koncernen och hälften av skulderna bortamorterade under fjolåret. Det känns på något sätt ganska stabilt och som det finns ett växande utrymme att shoppa loss. Av egen kraft...

LL:

8000 pund i böter för Wenger och dessutom får han se kommande match från läktaren.

Poffa:

Nej det har du inte , jag är bara arg och besviken att man inte håller oavgjort. Typiskt att Berbatov skall göra sin bästa match idag .Nu börjar han så smått betala av dom där 400 miljonerna :)

Tröttsam match, udt vinner hemma enligt facit, jag har nog aldrig sett pool så bleka.
Udt spelar korp fotboll, men vinner över ett pool som man sällan skådat.

grattis manU.

tur jag inte håller på något av lagena.

Go gunners

Poffa: Jag såg aldrig matchen, hur rättvist var 2-2 i det läget? Enl. Mattias var United klart bäst i första, så att man sedemera går ifrån till 2-0 var nog ingen större överraskning. Att Liverpool sen inte orkar stå emot det hade jag redan berättat om så att ni vinner var således bara väntat. Congrats..

mattias - 74: Har jag skrivit det?

Poffa:

Gerrard gnällde väl inte idag?

sylf: Bla, bla, bla. Mycket gnäll från en supporter till ett lag som har en sådan som Gerrard.

Bissett19: Kan konstatera att Cristina fått en arvtagerska i oNani, snubben/kärringen/transan, har legat mer i gräset än han stått upprätt!

Nu blir det nog ingen tilläggstid...........

Bissett19: Dom har inte fått sin obligatoriska OT straff ännu, sen har vi även Fergietime att tänka på, han lägger till så mycket rödnäsan önskar. Dom vinner!

sylf:

Verkligen.
Fletcher får ta del av Fergusons hårtork efter matchen,när han bestämmer sej att sära på muren vid Gerrards frispark,

Blir en intressant sista kvart.

Bissett19: Roy letar i trollerilådan, har inte gett upp än!

Bissett19: Berbatov är en spelare jag inte gillar särskilt mycket, men jag anser att han är enormt underskattad. Hans uppgift är inte att vara målskytt i första hand utan att vara en targetspelare som ger medspelarna tid och utrymme.

Och precis när jag skriver det så cykelsparkar han in 2-0...

mattias - 74:

Den offensiva uppställningen spelar rätt defensivt,och "oduglingen" gör 1-0 för UTD väldigt rättvist.

Nu får Roy trolla med knäna i paus om ditt Liverpool ska ha med sej nån pinne hem

sylf:

Det är inte Brynäs som spelar nu om du trodde det :)

Dream Team: Samma här, vill gärna ha fel men tror ändå vi spelar i en lägre division just nu!

mattias - 74: Ja, jag vill självklart också tro att jag har fel, men samtidigt som jag är optimist är jag även realist. Och jag tror inte man räcker till riktigt. Men jag har som sagt mer än gärna fel! =)

Dream Team: Jag tror Torres kan snubbla in en, 3-1.

mattias - 74:

Många vattenbärare;)

3-1 Utd.

Dream Team:

Startelvan: Reina, Johnson, Carragher, Skrtel, Konchesky, Poulsen, Meireles, Maxi, Cole, Gerrard, Torres.

Offensiv uppställning..

Dream Team:

Tror du har fel

mattias - 74: Det tror tyvärr inte jag. Det lär nog bli en rätt klar hemmaseger. Gissningsvis 3-0?

renen:

har en positiv känsla inför " hatmötet " tror på poäng.

mattias - 74: Helt rätt! The pressure´s totally on them!!!

LL:

Sant men jag tror ändå inte att dom släpper ifrån sig serieledningen nånting nu under hela säsongen..

mattias - 74: segerryck för Chelsea? De har mött WBA, Wigan, Stoke och West Ham så här långt. De lagen ligger just nu på 16:e, 17:e, 19:e och 20:e plats i tabellen. Vi kanske ska vänta tills de har mött lite bättre lag med att bedöma dem.

mattias - 74: Yes! vad är CL egentligen? Ingenting :) mot en Euroleague-plats.

renen:

Ja det är inte bra hittills men jag tror på topp 4 men en realistisk målsättning just nu är nog 6 - 8 .. Vi chockar och tar en europaplats:)

Bissett19: Verkar som att man får inse att vi inte är bättre än typ 7-8 nuförtiden, fantasilöst var namnet.

« · 1282090 · »