Fotboll

Grupper · 16898 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
mattias - 74: Tycker Barry är en överreklamerad spelare, bättre att satsa på ett komplement till Torres. På mittfältet har vi ju ett överflöd!

sylf:

Jo Villa vore kanon bredvid torres men det är knappast troligt.

mattias - 74: Äh, vi kör med Zlatan bredvid Torres. :)

mattias - 74:
Det är ju en rätt saftig budget de backar upp med! Om det nu stämmer att Benitez ska få så mycket som det står i artikeln att köpa spelare.

Mike Skinner:

Benitez får mer och säga till om nu också gällande spelarvärvningar.

Jag tror han kommer söka sig till Spanien i första hand för att leta spelare, tyvärr finns det inte så många bra engelska spelare lediga på marknaden undantag barry samt några till. Dom bästa engelska spelarna spelar ju redan i sina lag och är förmodligen bundna där resten av livet, typ Terry ferdinand rooney gerrard lampard m.fl.

Drömvärvningen är ändå Ribery som jag ser det men han lär bli svår att få.

mattias - 74:
Det är ju lysande positivt att han söker sig till Spanien. Han har ju förmodligen rätt bra koll där. Att det spelar utlänningar i Premier League är inget negativt i mina ögon.

Mike Skinner:

Nej dom gör ligan bättre helt klart men tyvärr så är dom ju inte dirket sportsliga många av dom. Tänker på Drogba och El hadji Diouf samt ronaldo, den sistnämnde är dock en riktigt bra fotbollspelare icket att förglömma!

mattias - 74:
Äh. Den där debatten har stötts och blötts tillräckligt här inne. Britter är väl lika osportsliga.

Hence:

Måste säga att Uniteds bortatröjor kommande säsong är riktigt gräsligt fula. Ser ut som en Sjömanskostym. Skall bli kul och se bebis Ronaldo springa runt i den där :)

mattias - 74: Rooney passar den säkert på, han liknar nog en riktig Brittisk sjöman i den.
Men ful var den..

mattias - 74:
Bortastället var gräsligt. Men om de nu ska ha de hemmatröjorna som finns på den där sidan blir jag avis, de var ju glödheta!

mattias - 74:
Japp, såg det på nyhetsmorgon i morse så något aprilskämt är det nog inte. :)

renen: Japp, det stämmer.

T T: Tre i virket i första för Pool, ska det bli en sådan kväll..

renen: Man blir ju lite skraj... Men det känns som att firma Torres o Gerrard fixar en eller två baljor i andra. :)

Hence: Ja det får vi hoppas :)

Är Ronaldo till RM på allvar den här gången?

T T: Hoppas, börjar bli less på velandet.

Jess!

Det var på tiden. i andra övertidsminuten.

NuMo: Puuuh, rättvisa. Yes!

renen: Come on Villa.

renen: JAAAAA!!!! Satt precis och var så irriterad på Benayoun (och Babel), och sen gör Yossi det där!!! Så oerhört jekla välförtjänt mål!

Hence: Med tanke på alla ramträffar så har de några retroaktiva. Förlust för United i morgon så...

Snart avspark mellan ManU och Aston Villa. ManU saknar Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Wayne Rooney, Berbatov och Scholes och kanske någon fler också så det är lite smygläge för Villa. Jag slängde in en hundring på en tvåa till oddset 8.00, det kändes som ett enormt överodds. Så dåliga är inte Villa även om de har varit ur form på sistone.

LL: Någon mer än jag som har C+sport 2 textremsa i bild på United-Villa?

Gusten: inte jag i alla fall.

Total hönsgård i Uniteds försvar så här långt. Om Aston Villa vågar fortsätta anfalla så kommer de att vinna den här matchen.

Gusten: Jag har då C+ Sport 1 på min.

Poffa: Jävla Telia, då ställs jag inför valet att antingen starta om boxen och missa fem minuter eller ha infon om de portugisiska rivalerna i bild.

Rättivst om den här frisparken sitter.

LL: det låter utmärkt!

Gusten: JIPPIEEE

Gusten: Och den satt. Ronaldoooo!

Gusten:

Varför ställer sej Friedel bakom muren o lämnar hela målet öppet?

Poffa: inte ofta man ser att det blir frispark för bakåtpassning. Inget bra ingripande av Milner där som tvingade Friedel att ta bollen med händerna. Får se om United kan spela upp sig efter det här.

Bissett19: Svårt att hålla koncentrationen uppe när man spelat så många matcher i rad? :)

Bissett19: antagligen väntade han sig att Ronaldo skulle gå på kraft igenom muren. Måste säga att det även var väldigt passivt agerat av utespelarna, det var ju bara en spelare som försökte rusa fram mot bollen.

Gusten: Eller så är han köpt?

LL:

Jo så var det nog,såg mycket märkligt ut när han stod bakom muren o hoppade för att försöka se bollen.

Bissett19: och där kom ett inte alls särskilt oväntat kvitteringsmål. Uniteds försvarsspel utan Vidic är helt enkelt inte särskilt bra.

Bissett19: John Carew!!!

Dream Team: Han kan inte hantera apelsiner.

Frisco: ...och där kom 1-2. Jag sade ju att 8.00 var ett överodds, jag har svårt att se hur United ska kunna vända på det här.

Dream Team: Skräll på gång. Apelsinplockarn knäcker kanske United.

LL: Synd att man inte tog rygg på det spelet!

Hence: Målvakten kastade sig för kort.

Hence: fast nu gjorde Ronaldo 2-2 ur i princip ingenting. Lite fascinerande, han har varit totalt värdelös hela matchen men ändå gjort två mål.

LL: Det där målet får Friedel ta på sig, för skottet var varken särskilt hårt eller välplacerat.

scim: ja, det såg inte helt otagbart ut. Han kan iofs möjligen ha varit lite skymd, det såg ut som om han reagerade väldigt sent.

Villa är fortfarande hyperfarliga på kontringarna, känns det som. Jag blir inte alls förvånad om de lyckas göra 2-3.

LL: Jag blir inte förvånad om Macheda gör 3-2.

« · 1146289 · »