Poffa:
Det har jag helt missat, det var hett alltså?
Antar att Ferdinand ville säga ett och annat till Suarez om hans beteende vid handskakningen.
Rytter: Var tydligen Evra och Suarez, inte Ferdinand.
BBC skriver:
"There was trouble in the tunnel at half-time too, according to Sky Sports. Patrice Evra tried to speak to Luis Suarez but Martin Skrtel got involved and the incident escalated. There was a scrum involving several players, stewards and the police and it took both teams about five minutes to get into the dressing rooms."
Poffa:
Ja Suarez är sannerlien inte i balans och behöver hjälp , men handskakningen är nog mer en protest över att han känner sig orättvist anklagad av Evra menn det är korkat hur som helst.
Terry och Bridge var ju i samma sits förut och tog inte heller varandra i hand.
Evra visar att han är minst lika barnslig efter slutsignalen. Det var därför Skrtel reagerade som han gjorde.
Matchen var väl ingen höjdare men United vinner rättvist ändå tycker jag då Liverpool taktiskt sett är med i 1:a halvlek men sedan i 2:a så spelar men inte fotboll och bjuder in United och det kan man inte göra. Sedan undrar jag om inte Ferdinand också borde ha en skämskudde som inte tog suarez i hand? Eller? Suarez borde få proffesionell hjälp som sagt han stjälper laget mer än hjälper som det är nu. Trist...
Redigerad kommentar
Dream Team:
Ingen skräll, han har ju inte levt upp till förväntningarna alls men fan ta honom för att han gjorde 4 ( ! ) mål på Liverpool ;)
Jag tror nog även att det bara är en tidsfråga innan Arsenal lånar ut Chamak också. Också en spelare som inte levererat.
Dream Team:
Dom som gnäller på att ex Gerrard filmar borde se hur Bale beter sig på Emirates... Äckligt att britter mer och mer börjar filma... Jag skäms.
Dream Team:
Villas Boas får sparken från Chelsea. Kom väl inte som nån överraskning. Mourinho lär ta över
Redigerad kommentar
Bissett_19:
Vad grundar du det på? Känns ju som ett nedköp i jämförelse med AVB. Jag tror Mourinho tar över, han har ju setts leta hus i London enligt en del nyhetsbyråer och tidningar. Di Matteo kanske tar över tillfälligt men jag tror att Abromvovic tar in Mourinho som huvudtränare till nästa säsong.
Bissett_19:
HAHA såg nu att man skrivit kontrakt med Di Matteo =) Mourinho kan nog ta över ändå tills nästa säsong
Dream Team:
Nu är den gamle Gerrard tillbaks igen, helvete vad bissart bra han är...
Redigerad kommentar
renen:
Ja det lär bli rensning i truppen tills nästa säsong igen tyvärr. Carroll ryktas ju bort likaså Henderson. Hoppas man behåller Downing, han är den av de brittiska nyförvärven som får MVG.
Wayne Gresky:
Som väntat.. Orkar inte lägga energi på det där laget snart. Tur at matchen inte Sändes på nån vanlig Kanal. Jag såg Leksand - Rögle och det var inte ett dugg bättre =)
Man Utd & Arsenal last 7 games: WWWWWWW.
City last 7 games: WWWLWWD.
Chelsea last 7 games: DLWLWLD.
Liverpool last 7 games: ROFLMAO
Stoppa pressarna
Liverpool vinner en match och Carroll gör mål. Tyvärr är 3:e målvakten i målet mot Everton på Lördag i FA cupsemin. Doni utvisad idag och Reina har 1 match kvar av sin avstängning.
renen:
Borde det verkligen vara rött kort och straff? Brukar det inte bli gult och straff i sådana här situationer eller är jag helt ute och cyklar? Vad säger reglerna?
Redigerad kommentar
renen:
Kenny skall vara kvar anser jag. Jag vill se ex hur Carroll och Suarez funkar en hel säsong tillsammans samt se om vi får Adam och Henderson sålda. Bedrövliga värvningar anser jag. I Carroll vet man ju vad man får efter hans säsong i Newcastle. Jag är övertygad om att hans nästa säsong kommer bli hans bästa i karriären, oavsett vart han spelar men han blir nog kvar i pool.
Redigerad kommentar
sylf:
Folk gnäller på Suarez att han slänger sig, Ashley young stod just för säsongens dykning i Premier League och får självklart straff.
Kattgubben:
jag skäms när Suarez slänger sig i var och varannan match men Young har tagit filmandet till en helt ny dimension.
renen:
Gary Neville får reda på sina rötter.. Underbart. Spola fram till 6.50
http://www.youtube.com/watch?v=qzEgYGbf0WkRedigerad kommentar
renen:
Senaste ryktet säger att Liverpool är nära att signa Rasmus Elm ( ! ) Va fan är det verkligen vad vi behöver?
Bissett_19:
Härlig start på andra halvlek.