scim: Kanske just för att Di Canio var en hårding och ingen vanlig italiensk pimadonna. Sedan att han gav sig på en domare var väl mindre... nä föresten det var ju lysande, då hamnade han ju i West Ham.
Frisco: Jag betackar mig för de båda sidorna, högeridioter som vänsteridioter. Men vad är det för fel med en gammal romersk hälsning? T.o.m Hitler hade vett att uppskatta denna hisoriska gest? ;-)
mattias - 74: Jupp! Utifrån den delen av matchen jag såg vet jag inte om det var välförtjänt. Då blir det iaf ett lag som inte varit i PL på några år. Annars hade ju alla tre som åkte ner i fjol gått upp igen.
Jag har läst Pappersbilagan och det var för att det var 2 Derbymatcher i Allsvenskan ikväll och Artikeln hade ingenting som helst med Derby County att göra. Antagligen blir det en liten notis bara imorgon för AB fokuserar ju alltid på Fel saker!
Enligt de svenska kvällsblaskorna (som anger engelska tidningar som källa) så är tydligen Svennis och Man City överens nu och bara detaljer återstår innan han kommer presenteras som ny tränare.
Kan bli bra det här, även om man har vissa frågetecken kring nye ägarens bakgrund.
scim: Tydligen har Manchesterområdet drabbats väldigt lite av det regnoväder som drabbat södra Yorkshire. Istället har man upplevt en märklig kyla, som fört med sig ett märkligt väderfenomen... Svenn-Is.
Jag är skeptisk som sagt eftersom Morientes inte rosade marknaden men levererar han är det bara att gratulera! Men jag tror på honom efterosm han är ung och har mycket utveckling kvar!
scim: jo, City skulle få världens största trupp om man skulle tro media. Lite kul det där, om man slår ihop alla som "säkert" vet att den ena spelaren eller den andra ska till den eller den klubben så kan man konstatera att tex Michael Owen får det jobbigt som ska spela i Newcastle, Bolton, Arsenal, Liverpool och Manchester United nästa säsong. Anelka å sin sida ska spela i United, Arsenal, Newcastle, Man City och Bolton, medan Obafemi Martins ska spela kvar i Newcastle samtidigt som han spelar i åtminstone Liverpool (eller var det United?) och Arsenal...
Jo jag sa visst så men torres var ju kanske inte den spelare jag hade räkna med i Liverpool innan rykterna uppstod! Återstår att se om det blir flipp eller flopp! Förmodligen ersätter han bellamy som antagligen skriver på för Blackburn!
Idag kl 4 skall presskonferens hållas om Torres, Han kanske inte är en sådan tokig värvning trots allt med tanke på attt han bara är 23 år tror jag.
Dock är jag skeptisk med tanke på tidigare spanjorer i pool men han är ju en bra spelare.
dessutom har han vunnit skytteligan i ett av Spaniens lite sämre lag 5 år i rad och dessutom ensam på topp så utvecklas kommer han göra, om inte detta året så garanterat nästa.
Jag tror det bara för att han är en av spaniens bästa spelare och kommer man till ett annat land som har ett rykte av sig att vara den bästa ligan i världen så är det ganska så troligt.
Dessutom är han otroligt snabb också vilket passar in ännu bättre i den engelska fotbollen!
mattias - 74: "dessutom har han vunnit skytteligan i ett av Spaniens lite sämre lag 5 år i rad"
Nja, det stämmer väl ändå inte? I år vann van Nistlerooy, och Torres var inte ens på topp-5. Hittar inga siffror för tidigare år, men nog var det väl ändå Eto'o som vann förra året?
wap.hockeysnack.com Klart som korvspad att El Nino kommer lyckas i Liverpool.Men ska bli intressant att följa de två Poolfansen som skriver i denna bok angående Torres filmningar,som klart är paritet med Ronaldos.
har jag skrivit att torres filmar ?? Jag har använt ordet medelhavsmupp men aldrig har jag påstått att han är en filmare, fattar inte vad du sysslar med!