Metal Guru:
Dom lade ju inte ut själva regeltolkningen i det där påståendet utan det var ju vad en gammal erfaren domare sa och jag förutsätter att han vet vad som gäller för uppenbarligen gjorde tydligen inte domaren i lördags det. Sådana här situationer är ju väldigt unika inom fotbollen så det finns säkert nån regel nånstans som sägerhur det är men jag har inte hittat nån sådan utan jag går efter vad domare säger i England och det är ju dom som borde veta bäst eller hur?
renen:
Målet borde "inte" godkänts
”Som reglerna är skrivna så var detta ett externt ingripande och då ska det vara ett nedsläpp av bollen där incidenten tog plats. Man måste fråga sig hur domaren och hans assistenter missade det – till och med fjärdedomaren borde ha sett det även om han bevisligen var långt borta.”
Jag kände faktikst inte till reglerna alls och det är ju inte ofta den här typen av incidenter händer. Vill minnas att city också fick nåt mål där en ballong var inblandad?
Bissett19:
en jävla Badboll förstör Liverpools ligatitel :-)
Inte ens domarens generösa övetid gör att Liverpool inte ens skapar lite tryck på Sunderland. SUCK! Nu vill jag se CL titel. OM inte så kan han göra som Maradona beordrade journalisterna i Argentina att göra med honom :-)
Salle:
Här kommer man hem från shoppingturen och ser att Villa slagit Chelsea, trevligt.
LL:
tungt imorgon för Liverpool men det skall gå vägen ändå, det gjorde ju det mot Untied förra säsongen utan dessa herrar..
renen:
Aj aj nu får du Scim på dig :) Men jag håller med dig i det du skriver. Lägg till Chelsea också på den där listan och ryssen abrahomovic!
mattias - 74:Tror inte att det är någon större risk att Liverpool blir ett nytt RM.
Supportrarna är nog mer rädd om fotbollen i England (undantaget City)än nere i syd Europa, in med pengar bara någon vettig förvaltar dom så att inte laget värvas ihjäl.
mattias - 74:Är nog inte så mycket för fotbollen dom investerar utan mest för att dom har så jäkla mycket pengar att göra av med. Är väl bra med lite friskt kapital så att vi inte halkar efter de andra klubbarna.
Skönt förresten att PL startar igen utan några kvaluppehåll.
Krossa Sunderland:)
Poffa:
Fin gest av Dunne och inte fira sådär nämnvärt mycket mot sina gamla medspelare. Adebayor har nånting och lära där.
mattias - 74:Drogba skulle vara en lysande fotbollsspelare om han inte låg och åmade sig på gräset så mycket.
Visst han är en bra spelare nu med, men glansen falnar med hans fjanterier.