Fotboll

Grupper · 16858 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
****CONFIRMED - FERNANDO TORRES HAS SIGNED FOR CHELSEA UNTIL 2016**** The Sun's Antony Kastrinakis has just broken the news.

mattias - 74:

****CONFIRMED**** Liverpool have completed the £35m deal for Andy Carroll

renen:

Suarez och Carrol på topp är jävligt intressant. Liverpool säga sälja torres vilken minut som helst och lär få £50 m vilket är nästan så dubbelt så mycket som de köpte honom för. Första gången pool gör vinst på en affär sedan Glenn Hysens dagar.

Owen till Everton?, den mannan fortsätter gå till klubbar som svider.

Hence:

Konchesky utlånad till Nottingham Forest, låt oss hoppas att dom betalar hans lön. Jävla sopa

Hence:

Tycker man kan vänta till Sommaren och sälja honom om han nu vill bort. Ponera att laget börjar lira bra och att Suares och han får göra några mål så tror jag han överväger och stanna.

mattias - 74: Essensen är ändå att han själv vill lämna, och det är illa.

Hence:

Står på sky sports nu att Liverpool inte tänker sälja honom öht.

mattias - 74: Förstår... Nej, aldrig. Han som "hållit på Liverpool hela sitt liv", gått med YNWA-armband och allt. Sen pallar han inte tre säsonger utan titel (färre än han hade i Atlético), utan går till ligakonkurrenten! Som dessutom inte går bättre för tillfället. Nej, äckligt är vad det är! Tack och adjö, Torres - du kommer inte bli saknad!

renen:

Torres sa igår att han vill lämna Liverpool. Ja men då så, förstår ju honom efter alla uteblivna resultat men då skall vi ha rejält betalt för honom. Nånting i den här stilen.

60 miljoner pund har chelsea sagt sig vara beredda att betala.

Redigerad kommentar

sylf:

Suarez klar för Liverpool.

sylf: Hyfsad upphämtning av manchu igår! Blir nog ett guld till sir blånäsa igen.

Bissett19: Ja, väldigt skönt. Han är ju dessutom 34 år och passar bättre in i den rullatorfotboll som spelas i Italien, där det braiga Milan leder:-)

mattias - 74:

"Tydligen skall Van Bommel och Suarez vara nära en övergång till Liverpool."

Van Bommel valde det lite bättre laget Milan;)

Dream Team: Lucas funkar hyfsat mot "sämre" lag och är en nödlösning sen Mascherano försvann. Men jag ser gärna av dom gör sig av med honom, Greken, Poulsen, Jova, Skrtel, Maxi, Ngog och säkert nåra till.......

mattias - 74: Ok, du har bättre koll än mig =)
Jag kan för mitt liv inte fatta hur Lucas kan få spela ö.h.t.

Dream Team:

Det har ju varit på gång länge. Dock har Babel själv sagt att han " inte " vill bli såld. Ser hellre att man säljer jovanovic Paulsen och Lucas.

mattias - 74: Ryan Babel på väg till Hoffenheim.

sylf: Ja det var snyggt! men inte för att vara gnällig, vi måste förstärka hönsgård i försvaret när är Carra tillbaka?

mattias - 74: Ja, jävligt snyggt!!

sylf:

2 - 0 till Liverpool en bit in i 2:a och Meireles 2 - 0 mål är en het kandidat till säsongens mål.

mattias - 74: Ja, Alves gick bara på £13 miljoner ;)

scim:

Bra jämförelse du tog där verkligen

Fler klubbar i Europa tycker killen är värd run 20 miljoner pund. Han är dessutom bara 23 år än.

mattias - 74: Det gjorde Afonso Alves också. Holländska ligan håller inte speciellt hög klass.

Dream Team:

Han är jättelovande och öser in mål i Ajax

www.youtube.com/watch?v=4tgN0t5oLJM

mattias - 74: Och vem är då denne Suarez, med all världens potential att bli en dunderflopp i säsongens flopplag, Liverpool?!

sylf:

" NESV Offering Ajax only £14-£16mil for Suarez "

Är det rimligt eller är han värd mer. ?

mattias - 74: Du ska inte tro det du läser. allra helst i engelsk media. Vänta tills klubben går ut med det, då är det klart!

Suarez är klar för Liverpool enligt flera brittiska medier.

Kanonvärvning om det nu visar sig stämma.

Redigerad kommentar

Hence:

Nja Van Bommel har ju rutin och håller fortfarande bra klass men han spelr fruktansvärt ovårdat ibland och fult.

mattias - 74: Van Bommel känns oerhört överspelad... Suarez, gärna.

renen:

Tydligen skall Van Bommel och Suarez vara nära en övergång till Liverpool.

Redigerad kommentar

mattias - 74: Känns som det inte spelar någon roll, säsongen är dyngkörd, nu gäller det bara att fixa kontraktet.
Vi måste ha PL tunnaste trupp! Torres ur form Carra skadad Gerrard antingen skadad eller avstängd.

Hence:

Babel såld till Hoffenheim. Liverpool förlorar runt 4 - 5 miljoner på affären.

Hence:

Negredo gärna.. Suarez tror jag inte kommer även om han är den hetaste ryktet.

mattias - 74: Sjukt många rykten i luften nu (och inte bara när det gäller Pool). Negredo, Shawcross, Adam. Lyfter någon av dem? Tveksamt.

sylf:

Här är en transfersida som gäller Liverpool..

mattias - 74: Kennys första åtgärd blir visst att värva Glenn Hysén och ge honom lagkaptensrollen. Det gick ju bra förr om åren.

Poffa:

Alltid lika ödmjuk.:) Vi får väl se imorgon..

mattias - 74: HAHAHAHAHAHA!!! Har ni börjat scouta lagen i Championship, ännu?

mattias - 74: Mm.. man kan ju alltid drömma.. :)

Dream Team:

Ferguson darrar inför imorgon nu när Kenny kommer till OT med ett heltaggat Liverpool :)

mattias - 74: Ja, detta var helt nödvändigt. Hoppas det blir mer än ett korsiktigt lyft som annars är vanligt vid tränarbyten.

renen:

Ja det tror jag också. Fansen har ju skrikit efter honom i åratal nu. Nu blev men genast gladare.

Dream Team: Bra det kan inte bli sämre, tror att kung kenny kan bli permanent.

Dream Team:

Nu tror jag på seger imorgon , det här var det bästa som kunde hända. Tror spelarna också känner det.

Som väntat får då Hodgson då lämna Liverpool. Kenny Dalglish kliver in och löser situationen för tillfället, men frågan är väl för hur länge?

Rytter:

Caicedo och Bellamy är ute på lån, och både kommer förmodligen lämna till sommaren. Guidetti tillhör reservlaget och Nimely är med för att se och lära, han gjorde ett inhopp ifjol och kommer möjligtvis luftas någon ytterligare gång denna säsong.

Santa Cruz har fått tillstånd att lämna klubben av Mancini och skulle egentligen varit utlånad till Lazio men den övergången avbröts i sista sekund.

Därmed återstår Tevez, Balotelli, Adebayor, Jo och numera Dzeko. Som sagt så verkar Adebayor vara på väg och jag skulle inte bli förvånad om Jo går samma väg.

Sammanfattningsvis Mattias, nej, jag tycker inte att City har anmärkningsvärt många forwards i laget

sylf:

Tur att mitt programkort har pajat till boxen så man slapp se eländet. Fan vad jag är bitter.

Dream Team: Ja, så länge Roy sitter kvar är det att rädda kontraktet som gäller!

« · 1343452 · »