Suarez och Carrol på topp är jävligt intressant. Liverpool säga sälja torres vilken minut som helst och lär få £50 m vilket är nästan så dubbelt så mycket som de köpte honom för. Första gången pool gör vinst på en affär sedan Glenn Hysens dagar.
Tycker man kan vänta till Sommaren och sälja honom om han nu vill bort. Ponera att laget börjar lira bra och att Suares och han får göra några mål så tror jag han överväger och stanna.
mattias - 74: Förstår... Nej, aldrig. Han som "hållit på Liverpool hela sitt liv", gått med YNWA-armband och allt. Sen pallar han inte tre säsonger utan titel (färre än han hade i Atlético), utan går till ligakonkurrenten! Som dessutom inte går bättre för tillfället. Nej, äckligt är vad det är! Tack och adjö, Torres - du kommer inte bli saknad!
Torres sa igår att han vill lämna Liverpool. Ja men då så, förstår ju honom efter alla uteblivna resultat men då skall vi ha rejält betalt för honom. Nånting i den här stilen.
60 miljoner pund har chelsea sagt sig vara beredda att betala.
Dream Team: Lucas funkar hyfsat mot "sämre" lag och är en nödlösning sen Mascherano försvann. Men jag ser gärna av dom gör sig av med honom, Greken, Poulsen, Jova, Skrtel, Maxi, Ngog och säkert nåra till.......
mattias - 74: Känns som det inte spelar någon roll, säsongen är dyngkörd, nu gäller det bara att fixa kontraktet. Vi måste ha PL tunnaste trupp! Torres ur form Carra skadad Gerrard antingen skadad eller avstängd.
Caicedo och Bellamy är ute på lån, och både kommer förmodligen lämna till sommaren. Guidetti tillhör reservlaget och Nimely är med för att se och lära, han gjorde ett inhopp ifjol och kommer möjligtvis luftas någon ytterligare gång denna säsong.
Santa Cruz har fått tillstånd att lämna klubben av Mancini och skulle egentligen varit utlånad till Lazio men den övergången avbröts i sista sekund.
Därmed återstår Tevez, Balotelli, Adebayor, Jo och numera Dzeko. Som sagt så verkar Adebayor vara på väg och jag skulle inte bli förvånad om Jo går samma väg.
Sammanfattningsvis Mattias, nej, jag tycker inte att City har anmärkningsvärt många forwards i laget