Fotboll

Grupper · 16858 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
****CONFIRMED - FERNANDO TORRES HAS SIGNED FOR CHELSEA UNTIL 2016**** The Sun's Antony Kastrinakis has just broken the news.

sylf:

vad tror du om Carrol och Suarez kontra Torres?

mattias - 74: Hur var det med Carrol, var han skadad?

renen:

Han är i full träning runt den 6 - 7 Feb. Han missar matchen ikväll och ev den mot Chelsea.

mattias - 74: Chockras för pundet:

T T: Haha, humor.

Jämfört med vad man fick för Torres är det en löjligt hög summa för en spelare som mycket väl kan vara årets Marcus Bent.

scim:

Skrattar bäst som skrattar sist. Klart det är ett överpris men och andra sidan fick pool nästan det dubbla för Torres och med tanke på han nuvarande form och skador han haft så är det Chelsea som betalar ett överpris också. vad tycker du Carrol är värd? Jag skulle vara nöjd om vi hade fått honom för max £ 20 M

Fan, T T:
Jag fick mail om samma sak i morse; ner åtta pund på en vecka...

T my friends,Im rarely one to suggest a product unless its really something incredible but I have been using this stuff that my dr. recommended for fat loss and I've lost 8 pounds in a week. Three of my friends who just started using it also lost 5 pounds each. http://bortediterad-länk.com P.S. this site sells it for half as much as other sites

Redigerad kommentar

Metal Guru:

UEFA är tydligen inte glada åt Chelseas spenderande enligt uppgifter. Enligt deras bokslut så gick Chelsea med en förlust på 70 miljoner pund! Det finns de som säger att Chelsea inte kommer klara UEFA's krav med tanke på deras höga omkostnader.. Någon som vet vad Uefas nya regler innebär? Har inte riktig koll på det.

mattias - 74:

Google it! "UEFA Financial Fair Play Regulations"

www.uefa.com/uefa/aboutuefa/organisation/executivecommittee/news/newsid=1493078.html

Clubs will be assessed on a risk basis, taking into account debts and salary levels, as well as the following main pillars:

• Break-even requirement – clubs must not spend more than they generate over a period of time
• No overdues payable during the season – towards other clubs, employees and/or social/tax authorities
• Provision of future financial information – to ensure clubs can meet their future obligations

En legendarisk (nåväl) högerback drar sig tillbaka med omedelbar verkan.

www.teamtalk.com/news/2483/6718993/United-s-Neville-hangs-up-boots

mattias - 74: :) viktig trea ikväll, nu gäller det att ladda om inför chelski på söndag knäppa fernando på näsan..

renen:

Suarez var verkligen på spelhumör igår. inte det snyggaste målet han gjort men viktigt för självförtroendet, jag tror på vinst mot Chelsea nu av bara farten. Torres skall tydligen inte vara med

mattias - 74:

Fick han verkligen målet?
I min bok var det ett självmål av Stokebacken..

Bissett19:

Bra fråga, igår stod han som målskytt iaf.

Bissett19: Tydligen är det så att om bollen ändå gått i mål, vilket den hade gjort i det här fallet, så står sig målskytten........

sylf:

Undrar om Wenger är nöjd med Arsenals insats i eftermiddag.

mattias - 74: En utvisning och två straffar mot sig. Min gissning är att han kommer visa sitt missnöje med domaren.

mattias - 74:

Förvisso men dom skall inte tappa 0 - 4 ändå. Riktig sjuk match att kolla på.

mattias - 74: Såg highlightsen och har inga problem med att påstå att det helt och hållet var Dowds förtjänst. Fy fan så jävla usel den domaren är.

scim: Målglatt idag!

scim: Nästan sämre än Webb!

Frisco:

Jag menade att det kommer bli tufft i eftermiddag på gränsen till blodigt. Brukar bli tuffa´matcher mellan Chelsea - Liverpool. Att det är söndag vet ju alla så det var inget politiskt motiv bakom...

mattias - 74:

Och Torres finns med i startelvan för Chelsea,hur länge dröjer det innan Carragher får sitt första gula kort?

Bissett19: Skrtel är en värdelös markeringsspelare, jag tror han får det första!!!

sylf:

Ja vi får se.
Torres,Drogba och Anelka,det är tre skapliga hot Chelsea har där.

Bissett19: Mikel var ett ganska bra bet också. :)

Meireles!!!! Suck it Chelski!

Hence: Slut 0-1...........

Liverpool är trevliga. Det tycker nog HELA Manchester.

sylf:

Otroligt skönt seger och absolut inte oförtjänt . Trist att inte Suarez fick chansen i en sådan här match. hade varit kul och se hur han står sig mot dom lite bättre lagen. Nu har vi helt plötsligt en rejäl chans på Europaspel. Vem trodde det före jul?

Redigerad kommentar

mattias - 74: Ja visst var det en skön och jäkligt viktig trea. Suarez sparar vi till senare, vart lite orolig då Paulssen byttes in, men jag tror inte han rörde bollen något.

scim: "Såg highlightsen och har inga problem med att påstå att det helt och hållet var Dowds förtjänst. Fy fan så jävla usel den domaren är."

Själv var jag på plats på St James Park och kunde inte ens se vem det var som dömde eftersom jag inte hade någon stjärnkikare med mig. Satan i h-vete så långt ifrån planen bortasektionen är på den arenan. Men man har en grym utsikt över staden, man ser över taket på både den ena långsidan och den motsatta kortsidan.

LL:

Hur var stämningen annars? Niklas Holmgren lär ha sagt att av alla arenor han besökt så är St James Park den som han anser sig vara bäst.

mattias - 74: när de kvitterade var det tryck, men annars var jag inte särskilt imponerad. Dessutom sjöng de mest om hur mycket de hatar cockneys och nästan inget om sitt eget lag. Dock var väl det här ingen bra match som värdemätare på stämningen med tanke på att det stod 0-2 efter tre minuter och 0-3 efter tio. Efter 0-3 gick flera tusen hem, och samma sak efter 0-4. Skulle tro att de ångrar sig ganska rejält.

LL:

Men vilket jävla mål Rooney gör,det är ju helt sjukt snyggt...

Bissett19: Åh herregud, vilken balja.

Bissett19: Årets mål, hur lätt som helst!

sylf: Bara att bocka och buga för såna klassmål. Dom är inte vanliga. Wow!!!

sylf:

Ja herrejävlar vilken strut.

mattias - 74: Ren bonnröta.

Johnny Bravo:

Ja inte lär han göra om det där hur många chanser han än får. Helvete vilket cykelspark :)

mattias - 74: Nånting som bara Benny Guldfot (i Buster) kunde göra med dom rätta skorna på sig.

No more ever again for Rooney.

Johnny Bravo: Du glömmer Gordon Stewart. Han räddade skott som ingen annan.

Martin Skrtel, vilket stolpskott...

mattias - 74: Som det söngs på Upton Park i eftermiddag:

You may have to walk alone...

Lumber Jack: hur gör man när man sönger?

« · 1343452 · »