Fan, T T:
Jag fick mail om samma sak i morse; ner åtta pund på en vecka...
T my friends,Im rarely one to suggest a product unless its really something incredible but I have been using this stuff that my dr. recommended for fat loss and I've lost 8 pounds in a week. Three of my friends who just started using it also lost 5 pounds each. http://bortediterad-länk.com P.S. this site sells it for half as much as other sites
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
scim: "Såg highlightsen och har inga problem med att påstå att det helt och hållet var Dowds förtjänst. Fy fan så jävla usel den domaren är."
Själv var jag på plats på St James Park och kunde inte ens se vem det var som dömde eftersom jag inte hade någon stjärnkikare med mig. Satan i h-vete så långt ifrån planen bortasektionen är på den arenan. Men man har en grym utsikt över staden, man ser över taket på både den ena långsidan och den motsatta kortsidan.
mattias - 74: när de kvitterade var det tryck, men annars var jag inte särskilt imponerad. Dessutom sjöng de mest om hur mycket de hatar cockneys och nästan inget om sitt eget lag. Dock var väl det här ingen bra match som värdemätare på stämningen med tanke på att det stod 0-2 efter tre minuter och 0-3 efter tio. Efter 0-3 gick flera tusen hem, och samma sak efter 0-4. Skulle tro att de ångrar sig ganska rejält.
mattias - 74: Som det söngs på Upton Park i eftermiddag:
You may have to walk alone...