Poffa:
Kommentar om straffen som United fick igår. vad säger reglerna ? Borde det inte varit frispark eftersom mascherna börjar dra i valencia utaför straffområdet. Jag anser att det är en oschysst som absolut skall beivras men är straffaen så solklar. ?
Dom diskuterar den efter runt 12 - 13 minuter.
sylf:
Den här har man aldrig hört förut. Varför inte sälja Lucas. Benayoun är mycket bättre.
Redigerad kommentar
Friman SR:
Är inne på din linje, har haft Canal + i ex antal år också nu men det känns som om dom sviker kunderna men det handlar väl om pengar som allting annat..
sylf:
Undrar vad Carragher och Kuyt säger nu när tröjorna är så tighta, dom har ju alltid spelt i tröjor som fladdrar :)
sylf: Sitter nog snyggt på min välbyggda bryggerikropp.
Annars så såg den jävligt bra ut förutom övergångstället längst ner på armarna.
sylf:
Idag vill jag se bländande fotboll på Anfield! Så pass bländande att Machini sätter vinet i halsen och darrar sig till söms i natt.
4:e platsen tillhör Liverpool
PAUL SCHOLES!!! The noisy neighbours are beaten! Again!
I övrigt, en rätt medioker match med lågt tempo och inte speciellt mycket närkamper.
Poffa: jo, rätt så dålig match till största del. Det blir lite för försiktigt.
Och så skänker vi även en tanke till Scim som nu har sisådär 250 mil i bil framför sig med det målet i ryggen.
Redigerad kommentar
LL:
Vad fan sysslar Arsenal med?
1 - 2 wigan 80 min
2 - 2 wigan 89 min
3 - 2 wigan 90min
Hence:
I och för sig men Italienaren har ju varit i frysboxen länge men nu kanske Benitez har hittat vilka som skall spela på mitten. Kuyt saknades absolut inte igår heller.