« Föregående · 887610 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: Det är ju MIF första år i AS efter dom varit i ES , vi gör vårat andra raka år i AS .
Det är nog viss skillnad på det också ; och vi har INTE Percy Nilssons plånbok i ryggsäcken heller .
Det är nog viss skillnad på det också ; och vi har INTE Percy Nilssons plånbok i ryggsäcken heller .
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Alisandali: det är sant, men malmö lirar oxå i allsvenskan o kan få Hurme som målvakt...han har både rutin o klass..
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Alisandali: Men ja tycker ändå truppen känns tunn med tanke på en ES satsning...1 forward till skulle ja vilja se...
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: Vi spelar just nu i AS och har dåligt med pengar och då får man nog inte hit mera meriterade målvakter än Mike Ayers .
Även Sean Gauthier var okänd när han kom till oss , och han tog upp oss i es , för en kort stund .
I länken finns lite bilder på Mike Ayers .
Även Sean Gauthier var okänd när han kom till oss , och han tog upp oss i es , för en kort stund .
I länken finns lite bilder på Mike Ayers .
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Detta känns som en jävla spark i pungen för oss supportrar som hoppas på ES!!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Venne: detta känns som sagt som ett jävla skämt!!! dom kastar iväg bartek o så köper dom en skitmålvakt som knappt passar Clemensnäs jävla hockeylag, vad i helvete är detta?! då kunde dom lika gärna behållt Hirsch!! ES SATSNING ÅT HELVETE!!!!!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Venne: Haha! Ja och roligt var skämtet också!
Misströsta inte alltför mycket. Han lär inte vara svindyr, hade en bra säsong för 5 år sen och kan bara överraska positivt. Det räcker antagligen för en tätplats i allsvenskan. Kom ihåg att transferfönstret stänger sista januari, det finns tid kvar att plocka in en ny målvakt om det skulle behövas till ett kommande elitseriekval.
Misströsta inte alltför mycket. Han lär inte vara svindyr, hade en bra säsong för 5 år sen och kan bara överraska positivt. Det räcker antagligen för en tätplats i allsvenskan. Kom ihåg att transferfönstret stänger sista januari, det finns tid kvar att plocka in en ny målvakt om det skulle behövas till ett kommande elitseriekval.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: nej det blir nog knappast någon svensk målvakt. en dröm vore väll Markkanen men det känns inte så troligt
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: Enligt Falukurirens pappersupplaga så har Lundström frågat Hedberg om ett antal namn som kan vara aktuella för målvaktsposten i vinter
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04: vi får hoppas på det bästa :) men tror inte på hedberg! han vill nog köra 1-2 år till overthere ;)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: ta det lungt nu grabben :) det kommer... är det nån från over there som kommer så har dom flesta kontrakt som går ut sista juni så
Sv: Ny hemsida!
Alisandali: mmm det är ett par grejjer som behövs grejjas men det kommer nog....kul att dom ÄNTLIGEN gett sidan en ansiktslyftning i alla fall
Sv: Ny hemsida!
Db_04: Jag vet , men tycker inte att det ska ligga som en undersida .
Det jag tänker på hur lätt är det att hitta den infromationen för motståndarsuppotrarna som vill se vilka tider "deras" lag spelar .
Därför vill jag se klara besked direkt på hemsidan .
Det jag tänker på hur lätt är det att hitta den infromationen för motståndarsuppotrarna som vill se vilka tider "deras" lag spelar .
Därför vill jag se klara besked direkt på hemsidan .
Sv: Ny hemsida!
Alisandali: här hittar du all info :)
www.ejendalsarena.se/index.php?page=innerframe_news_show&readmore=194 (en annan länk under länktips)
www.ejendalsarena.se/index.php?page=innerframe_news_show&readmore=194 (en annan länk under länktips)
Sv: Ny hemsida!
Alisandali:
det står ju cup i Leksand ! Borde väl vara den eller :-).
Vilken leksing vill se Mora - Brynäs ?? =)
det står ju cup i Leksand ! Borde väl vara den eller :-).
Vilken leksing vill se Mora - Brynäs ?? =)
Sv: Ny hemsida!
mattias - 74: Ja , Leksands matcher står där , men vart hittar du Brynäs, Timrås och Moras matcher ??
Sv: Ny hemsida!
Alisandali:
Det står ju under matcher, Det borde vem som helst som är intresserad av hockey förstå, även du :-)
Det står ju under matcher, Det borde vem som helst som är intresserad av hockey förstå, även du :-)
Sv: Ny hemsida!
Db_04: Första intrycket av nya hemsidan blev ungefär "va fan är det här ? ".
Men man vänjer sig säkert med den också med tiden .
Det ända som retar mig just nu är att det inte finns en direktlänk till Clas Ohlsson Cup på första sidan , fast dom vill kanske dölja biljettpriserna ) .
Men man vänjer sig säkert med den också med tiden .
Det ända som retar mig just nu är att det inte finns en direktlänk till Clas Ohlsson Cup på första sidan , fast dom vill kanske dölja biljettpriserna ) .
Sv: Ny hemsida!
mattias - 74: mmm det blir nog kanon! ska bli skoj å se va falun hittar på för hemsida å :)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Vill se en målvakt snart, skulle även vara kul att få en till forward för att spetsa lite, kanske behålla Bartek på artistkontrakt, eller Bicek...
Skulle inte heller ha nått emot att se Kalla i leksandsdressen igen..
Skulle inte heller ha nått emot att se Kalla i leksandsdressen igen..
Sv: Ny hemsida!
brynästigern:
ja den gamla var krångligare, här är det enkelt och hitta det man söker efter!
ja den gamla var krångligare, här är det enkelt och hitta det man söker efter!
Sv: Clas Ohlsson Cup
Alisandali: Det är väl klart att man vill följa sitt lag så mycket som möjligt, men ibland blir det lite väl dyrt. För egen del kommer jag nog att följa Brynäs matcher här i Uppsala och dess närhet under försäsongen.
Sv: Clas Ohlsson Cup
brynästigern: Nej , inte enligt dom senaste rapporterna , då ska det finnas pengar .
Fast man kan ju börja undra lite men sånna biljettpriser på en träningscup , tror faktiskt att dom förlorar mera pengar på höga priser .
Skulle nog komma mera folk om det var lägre priser , och dom skulle nog sett flera matcher .
Nu tror jag att dom flesta väljer ut en eller två matcher och skiter i resten , fast jag min tokfan kommer att köpa två kort som gäller för alla sex matcherna ändå .
Fast man kan ju börja undra lite men sånna biljettpriser på en träningscup , tror faktiskt att dom förlorar mera pengar på höga priser .
Skulle nog komma mera folk om det var lägre priser , och dom skulle nog sett flera matcher .
Nu tror jag att dom flesta väljer ut en eller två matcher och skiter i resten , fast jag min tokfan kommer att köpa två kort som gäller för alla sex matcherna ändå .
Sv: Clas Ohlsson Cup
Alisandali: Saftigqa priser med tanke på att det "bara" är en cup tycker jag..men så jäkla dåligt ställt är det väl inte i LIF?
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Jaja, Db_04:
Det visar bara på att det inte finns mycket till möjlighet att avgöra vilken femtonåring som ska bli världsstjärna i fullvuxet skick.
Det visar bara på att det inte finns mycket till möjlighet att avgöra vilken femtonåring som ska bli världsstjärna i fullvuxet skick.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Metal Guru: Ritola var i nån ranking utsedd till den bästa 87forwarden när han skulle börja gymnasiet.... sen trivdes han inte socialt i Göteborg och gjorde valet att gå till Leksand. och med facit i hand kanske inte det valet var det bästa.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Metal Guru:
Han har väl spelar i fel klubb för hans del om han inte fått chansen. Det finns oerhört mycket hockey i honom !
Han har väl spelar i fel klubb för hans del om han inte fått chansen. Det finns oerhört mycket hockey i honom !
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Är det inte så det står om alla spelare som råkat vara ung i leksand?
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Wayne Gresky:
Han är faktikst en talang utöver det vanliga tyvärr så har han aldrig fått den där chansen som han förtjänar.
Kul att han kommer till en klubb som bara har positiva erfarenheter av svenskar!
Han är faktikst en talang utöver det vanliga tyvärr så har han aldrig fått den där chansen som han förtjänar.
Kul att han kommer till en klubb som bara har positiva erfarenheter av svenskar!
« Föregående · 887610 · Nästa »