mattias - 74: ja skulle vilja se nån liknande Lupaschuck/Angell som är är tuffa inte viker sig, lite småfula men som ändå gör poäng o inte bara sitter i båset!
Metal Guru: Ett råskinn betyder inte per automatik att man ska vara en hälsovådlig, ojuste och regelvidrig spelare... Däremot bör man vara hänsynslös mot sig själv i stridens hetta och våga gå in i situationer som med största sannolikhet leder till att man får ont. Allt för lagets bästa.
Jag vill inte ha ledin. men heslt en spelare som står opp för sitt lag i 110 % och gärna tar ett matchstraff för att tända laget m.m. Däremot vill jag inte se nån yxhuggare i stil med Nordström eller Stefan Bergkvist..
Är det någon som är ett skämt så är det ju Kåberg .....
Ledin står upp i ALLA lägen, men det gör fan inte fjanten med de vita grillorna o handskarna ... Ledin är en tuff spelare som tar o ger en massa stryk. Sedan kan han spela hockey med ... till skillnad från fegisen från Kumla
mattias - 74: Jag bryr mig bara om Leksand, det är klart jag ogillar Mora men dom spelar inte i samma division så vad spelar det för roll. Visst är det en praktisk lösning då Mora är bara en halvtimme bort, annars finns det andra ... | Läs mer
Nån som Jämtin, Kåberg, Ledin, Torrki, Tobias Holm m.m
Vem vill du helst se i leksand ??
Sj föredrar jag nog Holm! Ledin är jag glad om jag slipper!!