Leksands IF

26637 inlägg · 1367 ämnen

Leksand - Brynäs 2020-12-03

2107414 · » Till forumet


Sv: Leksand - Brynäs 2020-12-03
mattias - 74: Brynäs är sköra just nu och saknar självförtroende och Berglunds utvisning som gav PP för Leksand och 1-0 var parodi, skandal! Det borde ha varit 2 minuter på Leksingen som släppte klubban.
Sen var det 3-4 situationer där Brynäs borde ha fått PP men där blev Brynäs rånade.
Så absolut Domarna hjälpte Leksand i matchen och 1-0 målet satt ton.
Det är förstås inte helt säkert att Brynäs hade vunnit om det inte blivit utvisning på Bulan där men chansen hade funnits om istället Brynäs fått in 1-0 i första.
Andraperioden däremot var ju magnifik av Leksand och katastrof av Brynäs så ni förtjänar givetvis era tre poäng och domarna är en del av sporten, sånt jämnar ut sig i längden.
Kommentera

Sv: Leksand - Brynäs 2020-12-03
Axle San:

skyller du verkligen på domarna? Brynäs gör en riktigt bra första period sedan är det inte mycket mer

Skall jag vara ärlig ” inte provocerande ”var det längesedan jag såg ett sådant här dåligt Brynäs. 23-6 i skott i andra är l knappast domarens fel

Jag vet vad ni går igenom och tycker ärligt talat synd om er man ta förlusten som en riktig supporter istället för att skylla på domaren. Dom avgör knappast även om Zacke kanske skulle varit utvisad i i tredje så är Brynäs aldrig med i matchen

Bara vad jag tycker, du får gärna motbevisa mig

Godnatt 💕
Kommentera

Sv: Leksand - Brynäs 2020-12-03
Jalapeno: Som du gissade, er förstakedja (och domarna) avgjorde. Utan Greg Scott har vi tyvärr Ingen farlig enhet.
Kul för er, bittert för oss.
Kommentera

Sv: Leksand - Brynäs 2020-12-03
Jalapeno: Sista två matcherna har inte imponerat. Samma nivå i denna match och det blir torsk!
Kommentera

Sv: Leksand - Brynäs 2020-12-03
Axle San: Tror också på jämn match men kommer Leksands första kedja upp till den nivån dem brukar så vinner Leksand annars är 50/50
Kommentera

Leksand - Brynäs 2020-12-03
Startar väl en matchtråd om jag får.

En riktigt klassiker ikväll.

Tror på en jämn drabbning där Brynäs drar längsta strået ;)
Kommentera

2107414 · »