Leksands IF

26645 inlägg · 1367 ämnen

Leksands IF - CSKA Moskva 11/8

898270 · » Till forumet


Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Db_04: Det blir nog bra de, han är ju inte köttig back precis, en lite vessla som ska göra motståndarnas målvakt snurrig.
Kommentera


Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
immelmann: Det där med domaren hörde jag en Hedemorabo säga, han kanske menade att dom delade på 16 lakan, domarn som dömde Leksandsmatchen va i allafall mindre bra.

Håller med dej där om ifjol, men i år, den som lever få se.
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Kung Kenta:
konstigt med tanke på att lärking var domare mot mora och någon annan, vad han nu hette var det mot leksand. skulle gärna vilja veta vad du fått det där ifrån? ..vet inte vem som var domare mot brynäs, men skulle inte förvåna mig om det var en tredje kille.

Det jag såg av Läck ifjol var inte så upphetsande, men ledningen i leksand verkar ju tro på honom om inte annat, får hoppas han blommar ut som modig, larsson, gistedt och enroth mer eller mindre gjort, antagligen dom leksand "inspireras" av när de väljer att satsa på honom.
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Kung Kenta: Känns ändå som konkurensen om JVM platserna är för tuff

Jhonas Enroth (SSK) given 1a och han inte råfloppar /blir skadad
Stefan Ridderwall (DIF) Bör komma med, tycker dock han är lite uppskriven
Christian Engstrand (LHC) ska få matchträning i Oskarshamn.... stor talang
Anders Lindbäck (BIF) är utlånad till Almtuna lär få stå en hel del.

Men Eddie har chans mot alla utom Enroth
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Db_04: "Stundtals storspelande Eddie Läck stoppade hela 38 skott, men fick trots det ingen rolig afton."

Har man inga Leksandsbackar & tillgå i junior VM så...

"med den förre Leksandstränaren Jukka Rautakorpi i båset, fick lämna turneringen utan en enda poäng."

Så kan de gå...


Jag ska väl gå in i glashuset & & kasta lite...

Å inte vet jag vad jag skriver heller, skål, upp å jobba måndagmorgon, gonatt.
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Alisandali:

3 mal av challe, bra dar, hoppas han fortsatter leverera i AS
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Kung Kenta: Mr Läck har dock läckt ganska bra i Juniorlandslaget....
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
immelmann: Håller med dej där om att Ayers inte höll måttet denna match, de är därför Mr Läck kommer att göra oss glada.

Beröm till laget i sig, men lite mer kredit till Karlberg, Ollas, Bellemare "rysk björn?! då har du inte sett den franska björnfällan".

Synd att Bergenström missade friläget.

16 000:- fick domaren för tre dagar & han va inte ens bra i går.

Hörde att CSKA Moskva kommer tillbaka till Hedemora nästa år.

Nu åker vi!
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Alisandali: GRATTIS till segern, väldigt bra jobbat!!
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
måste säga att leksand var riktigt imponerande. deras offensiva spel ser riktigt lovande ut, tom i power play fanns tendenser till finess istället för fjolårets "passa till huokko så skjuter han". att sedan tänka på att petrovichy, lind, vopat och libor p ska förstärka får en att tro på en lyckad kvalserie för leksand, om de nu lyckas vara bäst när det gäller.

de enda negativa var pettinen som gjorde en riktigt dålig match, och ayers såg inte ut som någon elitseriekeeper om man säger så. aningen bättre än hirsch/puurula, men verkligen inte så imponerande som man förväntat sig efter allt beröm efter icebreakersmatchen.
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Alisandali: hoppas segrar på försäsongen får nått bra med sig denna gång
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Leksand - CSKA Moskva 5 - 4

Målskyttar Leksand: Mikael Karlberg 3, Jesper Ollas, Daniel Nielsen , se länk för mera info .
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Leksand lyckades visst vinna matchen med 5-4 , enligt t0rre på Superstars forum .
Kommentera

Sv: Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Ställningen efter två spelade perioder ska vara 4-3 till Leksand , enligt Superstars forum och Svenska fans dito .
Kommentera

Leksands IF - CSKA Moskva 11/8
Startar upp matchtråd för oss som av olika anledningar inte kan vara i Hedemora i Eftermiddag .

Vad tror ni om matchen ??

Brynäs klarade 3-3 i Onsdags och i går kväll förlorade Mora med 1-5 i en mycket stökig match med 199 utvisningsminuter .
Kommentera

898270 · »