« Föregående · 424684 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
nappen: Jo, än så länge sitter jag inte och skriker av hysteri och glädje - verkar som lite Laban Arnesson-hockey.
Skit, tur-Lulio snubblade in ett mål.
Skit, tur-Lulio snubblade in ett mål.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
nappen: ja, inte låter det som om det har varit någon superduperoffensivhockey precis.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Portello: Se upp, nu blire full fart framåt och mästarhockey från Gävle. Tips: 1-7.
Efter första perioden.
Efter första perioden.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Inte ett inlägg idag, det måste jag ändra på.
Match ikväll mot Brynäs.Luleå ställer upp med samma lag som emot Modo.Själv så trodde jag att Antila skulle få chansen ikväll men Gusten har kanske sett bäst ut under träninggarna.
Om vi får hål på Brynäs tidigt i matchen så kan det nog bli en rätt enkel seger, men ju längre BIF hänger med, ju svårare blir det. Så drömscenariot är att vi gjort 2-3 mål första 12 minuterna.
Matchtips: 5-1 till Luleå. Williams,Hynning,Mäntylä,Rönnqvist samt Fabricius gör våra mål. Danielsson gör Brynäs mål.
Match ikväll mot Brynäs.Luleå ställer upp med samma lag som emot Modo.Själv så trodde jag att Antila skulle få chansen ikväll men Gusten har kanske sett bäst ut under träninggarna.
Om vi får hål på Brynäs tidigt i matchen så kan det nog bli en rätt enkel seger, men ju längre BIF hänger med, ju svårare blir det. Så drömscenariot är att vi gjort 2-3 mål första 12 minuterna.
Matchtips: 5-1 till Luleå. Williams,Hynning,Mäntylä,Rönnqvist samt Fabricius gör våra mål. Danielsson gör Brynäs mål.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Fel av mig det började på sidan 5 bland de sista inläggen, sedan e det bara att läsa vidare.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Sannes: Sv:
Nattinatti Albert och Paddeländet. Vi få väl fortsätta de intressanta diskussionerna en annan gång. Det lär väl bli fler tillfällen till stickspår i diskussionerna om jag känner mig själv och er rätt. Vips så är man plötsligt inne på något helt annat än man egentligen pratade om. Hlinkas piruetter blev Magnus Nilssons piruett, som blev en hel allstarpiruettföreställning, som blev Brasse utklädd till hormonbehandlad isprinsessa, som blev vårdnadstvistande kvinna på väg att bli man, som blev tillvägagångssättet och funktionsdugligheten osv.
Idag vinner vi!!!!!!! (tränar på lunarutropstecknande)
Lulekickan 2002-10-29 01:04
Där började det på sidan 6 i tråden hårt.
Nattinatti Albert och Paddeländet. Vi få väl fortsätta de intressanta diskussionerna en annan gång. Det lär väl bli fler tillfällen till stickspår i diskussionerna om jag känner mig själv och er rätt. Vips så är man plötsligt inne på något helt annat än man egentligen pratade om. Hlinkas piruetter blev Magnus Nilssons piruett, som blev en hel allstarpiruettföreställning, som blev Brasse utklädd till hormonbehandlad isprinsessa, som blev vårdnadstvistande kvinna på väg att bli man, som blev tillvägagångssättet och funktionsdugligheten osv.
Idag vinner vi!!!!!!! (tränar på lunarutropstecknande)
Lulekickan 2002-10-29 01:04
Där började det på sidan 6 i tråden hårt.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Paddan:
Jösses, nu börjar det bli komplicerat, skall bli intressant att läsa Alberts redogörelse, för han har skrivit den eller skall han skriva den.....
Nåja hur som helst, så får jag fortsätta med detta ämne i morgon, är sovdags nu, man skall visst jobba imorgon det säger iallafall läkaren, trots att jag inte är bra.
Jösses, nu börjar det bli komplicerat, skall bli intressant att läsa Alberts redogörelse, för han har skrivit den eller skall han skriva den.....
Nåja hur som helst, så får jag fortsätta med detta ämne i morgon, är sovdags nu, man skall visst jobba imorgon det säger iallafall läkaren, trots att jag inte är bra.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Sannes: Jag tror att det började som något om Hlinkas piruetter över Brasse Brännströms som skridskoprinsessa under hormonbehandling och vidare till någon fundilering om hur könsbyten faktiskt går till och det var där som jag tror att Albert hade någon form av redogörelse som han skulle bidra med.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
lizzard:
Kommer inte ens du ihåg vad det var, hm....
Detta kan bli spännande.
Kommer inte ens du ihåg vad det var, hm....
Detta kan bli spännande.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Paddan:
Jösses, finns det en egen tråd om detta, jag trodde det var något som skrevs i dessa otrådar som finns här i diverse olika uppsättningar.
Jösses, finns det en egen tråd om detta, jag trodde det var något som skrevs i dessa otrådar som finns här i diverse olika uppsättningar.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Paddan:
Inte trodde jag att du tillhörde den skaran som kan glömma, där ser man så fel jag kan ha.
Men jag avvaktar ett tag till.
Inte trodde jag att du tillhörde den skaran som kan glömma, där ser man så fel jag kan ha.
Men jag avvaktar ett tag till.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Sannes: Eeh, nu minns jag inte riktigt hur det var, men Portello, Albert eller Kickan kanske kommer ihåg vad det var frågan om.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
lizzard och Paddan:
Lite nyfiken blev jag, vad är det Albert skall redovisa för något?
Lite nyfiken blev jag, vad är det Albert skall redovisa för något?
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
lizzard: Hehe, LHF lär nog behöva ta SM-guld innan Albert kommer med någon redovisning, vilket innebär att det kommer att ta eoner av tid...
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Paddan: Nu var det länge sedan vi var på Albert om hans redovisning, så nu är det dax igen.. Albert låt oss höra.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Kickan: Hmm, betyder det här att det är fritt fram att, någon gång närmare jultid, gräva fram Tom Temor-tråden?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Damnit Albert, jag kom på att vi numera har originalguldtråden tillgänglig. Vi måste nästan överge del 2 och återgå till den här. Tjoho vad skoj med gamla HS-inlägg! Nu kan jag tom komma åt mina gamla extremt långa matchrapporter.
Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Frisco: Oj, såg inte. Vet inte när nappen skrev inlägget eftersom jag bara kollade igenom inläggen och såg att han undrade.
Lite nostalgi över det är det allt. Jag har startat flera otrådar efter att originalet skapades, men det här är The Real Thing. Världens bästigaste och första otråd. Originalet.
Lite nostalgi över det är det allt. Jag har startat flera otrådar efter att originalet skapades, men det här är The Real Thing. Världens bästigaste och första otråd. Originalet.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
nappen: Om gamla inlägg finns kvar, och det tror jag att de gör, så finns det redan en otråd på hockeysnackiska. Bara att plocka fram den.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Dragan 2k: Vet ej. Har nog aldrig testat gå in på rödhökarnas sida. Jantagligen beror det på att rödhökarna förtvivlat gärna vill vara lulingar och därför har länkat till världens bästigaste klubb för att folk ska tro att det de pysslar med liknar hockey.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
westerlind: Månag kväll kommer att göra mig sketaglad. Morgonen däremot kunde jag klara mig utan. Det finns inget värre än måndagmorgnar.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Ja outside Swedala så är dom berätigade, Framförallt då vagnen med flytande föda kommer fram jösses vaf man kan bli hungrig då bacon och ägglikör du vet:)
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Går det att byta namn på denna tråd? (Med tanke på hockeysnacks pånyttfödande..)
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Dragan 2k: Fortfarande? Det gjorde man redan för en massa år sedan. Luleå kanske ville heta redhawks men det fick bli sälarna istället?
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Skumt. Här skriver man www.redhawks.com i webbläsarfönstret. Vart hamnar man någonstans. Jo, Luleå Hockeys hemsida. Varför det?
Sv: En otråd på Sportsnackiska
westerlind: va inte så positiv till vinst i coop arena. lag åker inte dit och får en lätt match precis
Sv: En otråd på Sportsnackiska
westerlind: Hmm, är alla Brynässpelare anställda i detta företag?
www.poelsan.com/indexeng.htm
www.poelsan.com/indexeng.htm
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan:
Det är riktigt, passa på att fira - måndag kväll kommer att göra dig jätteledsen.
Det är riktigt, passa på att fira - måndag kväll kommer att göra dig jätteledsen.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Nej, hejdå. Nu ska vi ut och göra dumheter. Förmodligen jag mer än sambon eftersom han är nykter pga intensiv träningsperiod.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Paddan: Feng Shui ska väl skapa harmoni? Vet inte om dina urspårningar alltid gör det, även om de är skojsiga att läsa.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Nejdå, jag sysslar aldrig med förorening av trådar. Det handlar snarare om någon form av omdesign av trådarna. En typ av Feng Shui.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Huge: Jepp, benskakarpensionären har blitt hedersmedlem hos oss. Nu jelar.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: "Fö blir det intressant att se vad Williams kan hitta på mot Pölsan då han forhoppningsvis har kommit in i dygnsrytmen."
Jaså, ni tänker låta Jerka sjunga nationalsången falskt och i fel tonart innan start?
Vi går inte på så´na psykningar...
Jaså, ni tänker låta Jerka sjunga nationalsången falskt och i fel tonart innan start?
Vi går inte på så´na psykningar...
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Paddan: Yeah, sure. Paddel har aldrig förorenat någon tråd med ett ovidkommande ämne. ALDRIG! ; )
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Gulligt av dig att vakta min guldtråd och ta fram otråden.
Otråden är helt rätt eftersom vi är rätt otrådiga (utan röd tråd) just nu.
Otråden är helt rätt eftersom vi är rätt otrådiga (utan röd tråd) just nu.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
westerlind: Du skrev fel siffror. Det är Älsklingarna som vinner med 7-1. Det är appselut säkert.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Ja, det är bra. Skäll på, sånt där skulle ju aldrig jag göra. Förorena guldtråden med en massa ovidkommande saker, nä det kommer aldrig på frågan.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
westerlind: Bra, då firar vi tillsammans. ÄssÄmgluuud, ÄssÄmGluuud, ÄssÄmgLUUd. Typ. Älsklingarna är bäst! Glöm inte det.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Äh, det är bra att du är optimist, men någon måtta får det vara: Luleå möter Brynäs på måndag. Att ni skulle få ett mål skrev jag bara för att vara snäll.
« Föregående · 424684 · Nästa »