« Föregående · 449327 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kvällens match
Chief: tack så mycket! Vi har ju inte haft så mycket att glädjas över på sista tiden...
Sv: Kvällens match
Vivix: och vad tror du Kickan kommer att göra då? För henne är nog en vinst över Modo bättre än det bästa sex man kan tänka sig :-)
Sv: Kvällens match
Dessutom förlorade såväl Brynäs, MIF, SSK som DIF. Mycket bra. Det här kan komma att visa sig vara OERHÖRT viktiga vad det lider.
Underbar inställning hos Luleå i dag. Det vill vi se mer av!
Underbar inställning hos Luleå i dag. Det vill vi se mer av!
Sv: Kvällens match
Stort grattis till lulingarna! Lite onödigt spännande där på slutet, men va fan, ni vann ju.:)
Får väl säga ograttis till Paddan också.
Får väl säga ograttis till Paddan också.
Sv: Kvällens match
LL: Att vinsten dessutom kommer borta mot just MODO gör det ju inte hellre mindre roligt. Ojoj jag kommer att le i flera dagar nu.
Sv: Kvällens match
FY FAN SÅ SKÖNT!
En vinst är aldrig så härlig som när det har gått dåligt ett tag :-)
(ja, utom när man vinner SM-guld förstås :-)
En vinst är aldrig så härlig som när det har gått dåligt ett tag :-)
(ja, utom när man vinner SM-guld förstås :-)
Sv: Kvällens match
En minut kvar, avblåsning för offside i målgården av Modo. Tellström fick i trängt läge iväg ett skott som träffade utsidan av den tomma buren.
Dubbelutvisning på Ledin och Foppa nu.
Dubbelutvisning på Ledin och Foppa nu.
Sv: Kvällens match
LL:
Va f-n, märkte just det, spelar ni alltid matcherna i pimpel-tempo däruppe? Froza Lulio. (Detta inlägg får inte sparas.)
Va f-n, märkte just det, spelar ni alltid matcherna i pimpel-tempo däruppe? Froza Lulio. (Detta inlägg får inte sparas.)
Sv: Kvällens match
LL: webbradion ligger lite efter tydligen, ditt inlägg kom långt innan det hände. Eller är du synsk?
Sv: Kvällens match
LL:
Oerhört - grattis. Kul att ni tvålar till modoiterna, det behöver de. På lördag fortsätter deras 0-poängsvecka.
Oerhört - grattis. Kul att ni tvålar till modoiterna, det behöver de. På lördag fortsätter deras 0-poängsvecka.
Sv: Kvällens match
Modo pressar på i fem mot fyra, men Antila räddar återigen. Han måste ha räddat närmare 40 skott idag, tror jag.
Sv: Kvällens match
Nej, Fransson utvisad... var hittade domaren den? Jag missade i alla fall vad som hände. Jaja, inget att dividera om nu. KÄMPA, LULEÅ!!!
Sv: Kvällens match
LL: Det är inte möjligt!!!!! Ska vi verkligen vinna detta. Obsut gör väl sin 3 poäng ikväll, eller?
Sv: Kvällens match
Vivix: Foppa ut nu. Får se om det blir någon fler också... han försökte få med sig Holma och lyckades tydligen. Svagt av domaren. Det verkar dock bli 2+2 för Foppa?
Sv: Kvällens match
Utvisning på Koch... usch och fy, det var inte bra. Det är nog tungt tryck i fem mot fem.
Sv: Kvällens match
Skott i insidan av stolpen av Williams! Ojojojoj, ett mål där hade varit YTTERST välkommet...
Sv: Kvällens match
Huuuuuh! Fransson gör matchens första misstag och ger Steen ett friläge men Antila gör en grym räddning, och sedan en till när angallet fortsätter. Ujanemej, det här är inte bra för hjärtat...
Sv: Kvällens match
Usch och fy så Sedins snurrar runt... Antila får rädda skott efter skott efter skott efter...
Sv: Kvällens match
Och det nästan första Luleå gör är... taadaa - att dra på sig en utvisning! En onödig sådan, dessutom. Skit också.
Sv: Kvällens match
Jag tror att det blir svårt att hålla ledningen matchen ut, men sammantaget är det här så här långt Luleås bästa match av de jag har sett dem göra den här säsongen, vinsten hemma mot DIF inkluderad. Kan man ha den här inställningen och kampviljan även fortsättningsvis så finns det hopp.
Sv: Kvällens match
LL:
Jag tycker inte Salo imponerad precis som tur är. Tänk att vi leder efter två perrar! Borde inte detta vara en anledning till bragdguldet? Detta kommer ju inte att bli annat än en hedersam förlust, även om Real Modo nu vinner med 8-4 så räknar jag in det i den kategorin.
Antila har varit helt ok hittills.
Roligt var när Holma intervjuades efter andra, han kunde ju knappt svenska! Special teames, jojo...
Renberg 2+1, han kommer den gamle räven.
Jag tycker inte Salo imponerad precis som tur är. Tänk att vi leder efter två perrar! Borde inte detta vara en anledning till bragdguldet? Detta kommer ju inte att bli annat än en hedersam förlust, även om Real Modo nu vinner med 8-4 så räknar jag in det i den kategorin.
Antila har varit helt ok hittills.
Roligt var när Holma intervjuades efter andra, han kunde ju knappt svenska! Special teames, jojo...
Renberg 2+1, han kommer den gamle räven.
Sv: Kvällens match
Tilläggas bör att spelet i numerärt underläge var rätt bra i den här perioden. Dock håller det ju ändå inte att vara en man mindre hela tiden. 16-3 i skott till Modo i andra perioden...
Sv: Kvällens match
Den har nog bara glömts bort i hastigheten. Vi började prata i den här tråden och så fortsatte det visst av bara farten.
Vi leder fortfarande, och nu är det paus. Men det var ett enormt tryck från Modo under den andra halvan av perioden. Sedins börjar tyvärr komma igång också. Vi måste hålla oss ifrån utvisningar om det inte är alldeles nödvändigt att ta dem dem.
Vi leder fortfarande, och nu är det paus. Men det var ett enormt tryck från Modo under den andra halvan av perioden. Sedins börjar tyvärr komma igång också. Vi måste hålla oss ifrån utvisningar om det inte är alldeles nödvändigt att ta dem dem.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Usch, jag trodde jag satt och skrev i den tråden. Vet inte vad man gör längre..
Sv: Kvällens match
Fast när jag ser reprisen så är den inte lika solklar, fast nog var det en utvisning ändå.
« Föregående · 449327 · Nästa »
Får gratulera också, verkar ha varit en match man skulle sett. Mycket action... Nu får Renberg fortsätta på den inslagna vägen i två matcher, sen vill jag gärna se en liten temporär formsvacka över en match sådär... ;)