« Föregående · 380027 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: Snurrigast är det när det gäller Partyillern, mannen som en gång i tiden var känd som Bulan-fan. han verkar ha bytt handstil med nick, och illern skulle man aldrig höra uttrycka "sabla sugar-Fyran suger Big Time!"
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Är det? Jag har ingen aning vem som vem är på nya Forum. Rörigt.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: PP för oss nu. En form av kompensation för de missade tacklingarna i ryggen på lulingar tydligen.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: He he, du läste det? Och du förstod också att den "rob" som tvivlade på att lulekommentatorena var bra, är. . .just Pinto?
Fast när jag tänker på saken undrar jag om jag inte gnällde som tusan på dessa två förut? Den match pingen vann, vilket kanske har med saken att göra, frozare som jag är.
Men de har redan påpekat att pingen satt två fula tacklingar som de borde åkt ut på.
Och nu åker första pingen. PP-lule med rönkem får chansen. 1-0?
Fast när jag tänker på saken undrar jag om jag inte gnällde som tusan på dessa två förut? Den match pingen vann, vilket kanske har med saken att göra, frozare som jag är.
Men de har redan påpekat att pingen satt två fula tacklingar som de borde åkt ut på.
Och nu åker första pingen. PP-lule med rönkem får chansen. 1-0?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: En till tackling i ryggen. Nu på Mange och återigen utan åtgärd. Vad är Pingen för ett jäkla våldshåkkigäng egentligen? Ut med dem!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Här finns det en länk iaf, bara att scrolla ner lite.
Länkar:
http://elitserien.nu/
http://elitserien.nu/
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Nu svarar jag antagligen knäppt, men urlen på realplayer är
rtsp://rnre.streaming.telia.com:554/broadcast/*/encoder/ti/rntr/a472/s68037.rm
fast det är oanvänbart?
rtsp://rnre.streaming.telia.com:554/broadcast/*/encoder/ti/rntr/a472/s68037.rm
fast det är oanvänbart?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Den randige blundade på en tackling i ryggen på JJ nyss enligt kommentatorerna. Husse höll på att måla nyss. Killarna verkar pigga!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Skulle va väldans kul om Kapus skulle få sätta en puck ikväll.
Luleå verkar spela bra just nu, kul att höra.
Luleå verkar spela bra just nu, kul att höra.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Så säger du bara för du fick "kritik" att du inte tyckte någon annan än Pinto och Råkkarn. ;)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
FBK-MIF 1-0. FBK tar en snabb ledning mot ett bottenlag igen - ska de behålla ledningen den här gången?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Favvokedjan har presenterat sig gång på gång! Det låter mycket trevligt, inledningsvis. Efter de första fem inuterna tror jag appselut att vi har större chans än jag tänkte före matchen. Go Rönken!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jag kommer inte in på hockeyligan... Fanns det inte nån direktlänk till livehockeyn?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Vi verkar greja BP bra iaf. Till och med offensiva initiativ.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Hento tar den! mediawarulfvsmålvakten slår till igen!
Lule verkar pigga inledningsvis. Pingen har en del, men lule låter farliga.
Och kommentatorerna är ganska bra tycker jag faktiskt, även med norskt anslag.
Lule verkar pigga inledningsvis. Pingen har en del, men lule låter farliga.
Och kommentatorerna är ganska bra tycker jag faktiskt, även med norskt anslag.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Tukka utvisad vill inte att dom ska börja dra på sig mycke utvisningar i dagens match. Håll tätt nu
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: Å jag känner tvärtemot jag e jätte optimistisk, då får vi hoppas att jag har rätt känsla ikväll.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
För första gången på länge känner jag mig pessimistisk. Lkpg borta är INTE lätt...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jag hoppas verkligen på vinst men det kommer att bli tufft. Betydligt tuffare än i tisdags. Linköping är säkert taggade efter förlusten mot VF senast.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Jag hann först : P
Favvokedjan skulle det stå i mitt inlägg.
Favvokedjan skulle det stå i mitt inlägg.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Dax att dra fram denna tråd 25 min kvar innan nedsläpp. Ikväll vinner vi det känner jag på mig.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Mindre än en halvtimme kvar till nedsläpp mot Linkping så det är dags att plocka fram guldtråden igen.
Ikväll tar vi dem! Favokedjan visar vägen.
Ikväll tar vi dem! Favokedjan visar vägen.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: blanck är oxå en sån där spelare som man vill ha kvar. oxå väldigt ojämn men överlag en mycket bra back.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
fritte rbk: Jag har ju en gammal klasskompis i Rögle också. Jonas Blanck gick ju av någon anledning första året på gymnasiet med oss, även om han är äldre. Sedan hoppade han av och började hockeygymnasiet i Kiruna.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Tano är ju ingen målkung (om vi bortser ett möte med modo?)
Helt suverän i boxplay, teknisk, lurig och stark. Han får gärna stanna ett bra tag till i Ängelholm.
Helt suverän i boxplay, teknisk, lurig och stark. Han får gärna stanna ett bra tag till i Ängelholm.
Sv: Kvällens match
LL: Visst går man plus på det. Utan utbildningen skulle jag knappast ha haft ett jobb där lönen ökat med över 150% på mindre än sex år. Förmodligen skulle den inte ha ökat med 150% ens sett över en hel livstid om man inte hade haft utbildningen, så nog kan jag stå ut med återbetalningen. Förhoppningsvis slipper man ju dras med studieskulderna hela livet.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
fritte rbk: En otråd är en tråd utan röd tråd. Alltså något som handlar om precis vad som helst. Då slipper man tappa tråden och ingen kan säga att tråden har spårat ur vad den än innehåller. Vi hade en otråd på HS också, men den hette "En otråd på Hockeysnackiska".
Nordan har varit en av LHF:s bästa spelare hittills den här säsongen. Han är bättre än jag någonsin hade förväntat mig.
Kul att höra att ni är nöjda med Tano. Han var en av våra boxplayspecialister och det är väl just där hans största styrka finns.
Nordan har varit en av LHF:s bästa spelare hittills den här säsongen. Han är bättre än jag någonsin hade förväntat mig.
Kul att höra att ni är nöjda med Tano. Han var en av våra boxplayspecialister och det är väl just där hans största styrka finns.
Sv: Kvällens match
LL: Så nu blir man påmind om såna otrevliga saker som att betala tillbaka de pengar som CSN så frikostigt strödde över en under studietiden.
Hmm, kanske vore läge att snart hitta sig ett jobb eller snubbla över ett par miljoner.
Hmm, kanske vore läge att snart hitta sig ett jobb eller snubbla över ett par miljoner.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
fritte rbk: det går mycket bra för Jonas. Allt fler börjar hylla honom som en kanonvärvning. Han spelar smart, slår fina passningar och är hyggligt säker då han får lägen framför mål. För egen del hoppas jag att vi får behålla honom i många år framöver!
Sv: Kvällens match
Kickan: Jag har inte heller fått mina inbetalningskort. Men det är väl i slutet av februari det ska betalas. Själv åker jag nog på att slanta in nästan 4.000 varje kvartal, och även om det är stora pengar så brukar jag tänka att jag tack vare den utbildning jag skaffade mig ändå tjänar så mycket mer än jag hade gjort annars så totalt sett går jag ändå plus på det hela.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Otråd???
Då kan väl jag passa på och fråga hur det går för Jonas Nordqvist?
Får väl säga att jag/vi är mkt nöjda med Patrik Tano, lite ojämn , men alltsom oftast en mkt stabil spelare
Då kan väl jag passa på och fråga hur det går för Jonas Nordqvist?
Får väl säga att jag/vi är mkt nöjda med Patrik Tano, lite ojämn , men alltsom oftast en mkt stabil spelare
Sv: Kvällens match
matsby: Jo, lite roligare är det väl ändå? Man slipper ju betala jättemycket var tredje månad då. Å andra sidan har det varit rätt skönt att bara betala var tredje månad eftersom man då har två av tre månader helt orörda av CSN. Fast nu börjar det vara så mycket att betala varje gång att det inte alls är kul. Iofs ska man väl inte gnälla. CSN var ju rätt bra att ha när man pluggade.
Sv: Kvällens match
bobbe: Kan du heja lite extra på LHF så vore det snällt ; ) Att be dig hålla extra koll på min favvokedja är kanske onödigt - du lär lägga märke till dem oavsett om du vill eller inte.
Under slutspelet är det kanske läge att ta ut lite semester. Jag har två veckor sparade och därtill ska man ju lägga årets drygt 6 veckors semester jag kan plocka ut.
Under slutspelet är det kanske läge att ta ut lite semester. Jag har två veckor sparade och därtill ska man ju lägga årets drygt 6 veckors semester jag kan plocka ut.
Sv: Kvällens match
Kickan:
det är inge roligare när de försvinner varje månad heller *suck*
tänk vad många borta resor man skulle kunna åka på i stället!
det är inge roligare när de försvinner varje månad heller *suck*
tänk vad många borta resor man skulle kunna åka på i stället!
Sv: Kvällens match
matsby: Jag är rädd att mina inbetalningskort kommer att vara mycket vidrigare än så. Jag funderar på att skaffa autogiro så de får dra månadsvis istället. Sååå jävla kul är det inte de månader ett antal tusenlappar försvinner till CSN.
Sv: Kvällens match
Kickan: Uppfattat... kanske blir fler i ett eventuellt slutspel... ;) Ska göra mitt bästa för att skildra matchen för er, och ska ha lite extra koll på Kapus. Något annat som önskas? :P
Sv: Kvällens match
LL: På tal om något helt annat. Är det någon som har fått sina inbetalningskort och årsbesked från CSN ännu? Jag har inte fått mina och årets första inbetalning brukar man väl göra den 30 januari?
Sv: Kvällens match
Kickan och lizzard:
Jag tror tyvärr att det numera är så fast förankrat att vi inte KAN vinna borta att dom flesta i laget är nöjda med en hedersam förlust. 3-2 till LHC.
Jag tror tyvärr att det numera är så fast förankrat att vi inte KAN vinna borta att dom flesta i laget är nöjda med en hedersam förlust. 3-2 till LHC.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Frisco: De tre senaste i Coop Arena - för rimligen bör den här säsongens resultat säga mest om hur det kan tänkas sluta i resterande matcher den här säsongen. Älsklingarna-MooDoo 3-1, 6-4 respektive 6-1.
« Föregående · 380027 · Nästa »