Luleå HF

SHL · 118219 inlägg · 891 ämnen

Burkina Faso

Sv: Burkina Faso
Albert Hall: Hmm, fanns det ingen skrubb eller något liknande utrymme på den där arenan där ni kunde haft "arbetsmöte". Eller ni kanske kunde ha haft videokonferens på den där Jumbotronen, för den användes väl ändå inte till något vettigt ;)

Paddan: Jo, jag får väl komma ner till Övik och härja. Fast jag är lite orolig för det där streakandet som en riktigt äkta supporter bör göra.
Kan det inte bli lite kallt? Får man ha kvar skorna?

Albert Hall: Ajdå, synd att göra dig besviken då. Men det kanske blir fler möjligheter. ;)

Så var det livsviktiga mötet som gjorde att jag inte kunde stanna och titta på hockey i fjollbollen avklarat. Upptäckte till min fasa att jag lika gärna kunde hoppat över det. Sur blev jag.

Om jag bara varit där i fjollbollen och hjälpt till så hade vi nog tagit en trea.

Paddan: Ja det var tråkigt. Jag som sett fram emot ett riktigt huliganslaggis med dig! ;-)

Paddan: Jahapp, då blir det tydligen att följa matchen LHF-MODO hemma framför radion imorgon.
Fick just reda på att supporterresan till Luleå imorgon är inställd. Jädrigt tråkigt.

Burkina Faso
....därifrån kan det inte komma alltför många hockeyspelare. Men, vem vet, med rätt träning så......

Verkar som att ni tydligen spelade riktigt bra igår, slå självaste DIF i Globen, det är väl sånt som man blir nominerad till Bragdguldet för ;)

5127 personer i Globen, jaså intresset var inte större för fotbollsspelare på hal is.

« · 157538