Kickan: Nepp, om det inte är så att man blir fruktansvärt onykter av att dricka kaffe. Kanske har inspirerats av grabbarna i "min" klass som på frågan om hur man kan förhindra att barn och ungdomar börjar snatta svarar: genom att montera in kameror i Morgans öra...
Portello: Du har helt rätt. Undrar om det var flickvänseländet som bestämde priset också? 1600 spänn för ett Playstation 2. Ett nytt kostar 1690 på Elgiganten.
Albert Hall: Hon ville säkert ha in lite pengar att inhandla diverse "nyttigheter" för. Tur att man inte har någon flickvän. Tänk om man skulle förbjudas att hänga här? Hemska tanke.....
Portello: Om du skaffar dig flickvän ska du naturligtvis se till att du skriver kontrakt innan det blir alltför allvarligt. Hur mycket hon ska få i veckopeng, hur många nätter i månaden du minst ska sova hemma, osv.
Du får dock aldrig glömma universalregeln. Lulehockey går alltid före allt annat.
Underdog: Äh, bortasegrarna kommer de också. Med tanke på hur skadedrabbat LHF har varit hittills så är det tamefan att det har gått så pass bra som det har gjort. Jag är stolt över våra 80-talister, för det är till stor del deras förtjänst.
lizzard: Jag vet inte om någon svarat på din fråga om Soul on ice. Danko Jones heter artisten/artisterna. Bra låt är det i vilket fall som helst. Påminner mig om gamla hederliga Thin Lizzy.
lizzard: Ja, men så skulle han väl ersätta Lavander också, och då krävs det ju någon som presterar mer än den genomsnittlige allsvenske spelaren. Hur är det med Lavander förresten?
Kickan: Jag vet faktiskt inte alls när han kan tänkas komma tillbaka. Men före jul lär det knappast bli. Vad jag hört har han diskbråck (kan ha hört fel med)
Måste ju berätta en sak, höll nästan på att glömma det. Nu är det inte länge innan jag omvänt Chief till Luling.Hon berättade nämligen att hon sjöng "Björnens vrål" i duschen för någon dag sedan. Det ni! :)
Portello: Jag vill å det bestämdaste dementera dessa illvilliga rykten om en förestående omvändning, eller hjärntvätt som jag föredrar att kalla det. Vad jag eventuellt sjunger eller inte sjunger i duschen är en sak mellan mig och mina grannar...
Portello, din niding, this could be the ending of a beautiful friendship...
Hälge: Jag tror att mina elever forskade i det ämnet under en hel vecka, men tyvärr så insåg de att förhållandet mellan smörande och ett eventuellt positivt utfall inte direkt var gynnsamt ur deras synvinkel.
Det är väl inte helt omöjligt att pengarna antingen var sponsrade, eller att projektet även innehöll något annat. Den var inte direkt någon större mängd detaljer, jag tvivlar på att någon lyckats spendare tre månader på att komma fram till 3 rader. :)
Kanske var någon brödrosttillverkare eller något som betalade det hela? Det är rätt vanligt att företag är med och betalar för forskning...
Det är bara för att dom missat vad dom ska smöra med. Hade dom bara börjat komma i prylar det står Modo på och pratat om hur bästigast Modo är så hade dom nog klippt in MVG direkt. :P
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?