Paddan: Det var nog det jag räknade ut med mina 61 minuter. :-) Ni möter ju hela tiden den motståndare vi haft omgången innan. Intressantast blir ju omgången efter vi mött er, möter ni er själva då? Säkra tre pinnar till Modo dåva......
Hälge: Om Kickan önskar er lycka till en enda gång till innan vi ligger före er i tabellen så tar jag genast bort henne från vännerlistan! Punkt. Inte ens med ***** xxxxx &&&& eller några andra tecken.
Blev ju lite fel det där, skulle ju stå att Brynäs bara gjort ett mål på de senaste 124 minuterna speltid. Kan inte direkt skylla på utmattning av för mycket arbete...
Du menar att 50 omgångar i elitserien inte räcker för att spelare ska hinna lära sig målvakter? Jag tror knappast det är en sådan enorm skillnad bara för att det varit ett uppehåll.
Jag börjar tro på vad Liv sade åt en tidning det är lätt att dominera första säsongen då ingen vet dina svagheter men andra då vet alla dina svagheter och då kan det bli jäkligt svårt, och det är just det som händer med Hento just nu och bättre än så här är han inte nu dags att leta efter en ny 1.a keeper som kan ge stadga åt backarna !!
Igor: Jag vet inte. Men vi tänker i alla fall göra första målet. :-) Allvarligt talat så vet jag inte hur bra vi är. Höga toppar och djupa dalar hittills.
Igor: Jajemän. Ni kommer att få sota för alla puckar som borde gått in i de senaste matcherna men av någon outgrundlig anledning inte har gjort det. Dessutom kommer Hento att ta mer än vad han egentligen borde ta och lite till för att kompensera bl a silen som innebar att Linkpingarna gjorde 3-2. Vi vinner med 25-0, minst.
Förlust på lången? Får erkänna att jag också hade tippat en aning fel, LHF och HV vinst gick inte så bra.. Dock hade jag kört en singel på timråvinst, så jag gick plus ändå. =)
Albert Hall: Nej, förlåt. Glömmer bort det där hela tiden, måste vara någon slags mental blockering :) Infogar mig snällt i ledet och säger att ni självklart kommer att göra första målet imorgon mot laget som inte gjort mål på 124 minuter.
Hälge: Mitt långenspel från igår gick käpprätt åt..... Jag hade bland annat fel på eran match. Förlåt. :-) 50 spänn som man kunde använt till något vettigare. Exempelvis grundplåt i en ny lulehockeytoppluva.
Varför hamnar vi alltid i underläge 0-1 innan man knappt hunnit sätta sig? Så har det varit i alla fyra matcherna hittills. Är det en slump, nervositet eller inställningsfråga? Härmed bestämmer jag: Imorron ska vi göra första målet!
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Kan iallafall bli en intressant match... Tror du den kommer sändas på ppv? ;)