Luleå HF

SHL · 119038 inlägg · 891 ämnen

Fattiga arenor

Fattiga arenor
varför gör man massa små förändringar på arenorna???som på coop arena vad gjorde ni för förändringar...gör något stort i stället som timrå ska göra

Sv: Fattiga arenor
ribba9: För 70 miljoner fick vi bara lite målarfärg elle?

men man kan väl fixa med lite fräschare lokaler i stället

sektionU: Jag vet inte om det är mitt inlägg du svarar på men du tog väl inte det där med "bara lite målarfärg" på allvar?

nej men alvarligt.... vad gjorde ni för pengarna.???

sektionU: det märks ju inget på bilderna i alla fall...vad har ni gjort då???byggt en fet resturang lr???

sektionU: Vilka bilder har du kollat på egentligen? Vi, ja inte jag själv förstås, har bland annat bytt träbänkarna mot sköna stoppade stolar, byggt en helt ny kortsideläktare, VIP-loger, bastuloge, restaurang, sportbar och VIP-bar, ny entré, byggt om kring kiosker, byggt en souvenirbutik, bytt sarg och en massa annat.

Lulekickan: jaja men varför inte bygga ut så några fler lule bor kunde kolla på norrbotens stålthet...

ribba9: Tror du att det blev fler eller färre platser med en helt ny läktare? En liten undran bara.

jaja lugna ner er nu pöjkar det är söndag....

jaja lugna ner er nu både pöjkar och tösser de e söndag och färjestad spelar i dag hoppas dom får stryk

sektionU: SveSav, kom ut ur garderoben, visa hur man beter sig i en GB! Vi vet att du igenkligen ständigt är när varande, säger dig inget om nypor och salt nåt?

zigge va lite purken på en söndag morgon.

sektionU:

MODO Hockey - Luleå 1 - 0

(0-0, 1-0, 0-0)

2003-01-25, kl 15:00 - Kempehallen

Skottstatistik: 26-29 (6-7, 12-6, 8-16)
Utvisningsminuter: 8-12
Publiksiffra: 3866

Ska jag va p urken?? Kan man väl inte va, efter att ha fjärmat sig Pölsa, o närmat sig Taaavola-Gnuggisarna!
Ser frexten att även här man gått på Text-TV's ofullständiga match-satsestetik, därför jag servera den rätt Alfred-Hemska
ovan.

Zigge: Jag tror gud skrev "Publik: ????" eftersom det ni pratar om som matchen aldrig har hänt.

Lulekickan: ja ......och det är väl publiken som räknas lr....det spelar väl ingen roll om man sitter som en kung..

« · 200878