Albert Hall:
Invigningen är den 26:e augusti. Huruvida MODO kommer träna där eller i Kempehallen fram tills dess beror väl också på hur mycket som är kvar att fixa efter 1:a augusti.
Kickan: Alla vet väl att det är Boden som är den rättmäktiga residens staden i Norrbotten. :-)
Karoliina:
Det stämmer ju. Män har generellt sett bättre resultat på de normala IQ-testen. Något som baserar sig på att män har lättare för att lösa färg- och figurkombinationer. Problemet är att den här formen av IQ-test inte är ett egentligt mått på hur smart man är, utan är bara en del av kakan. Det ska slås ihop med ett så kallat EQ-test samt problemlösning av verkliga problem.
Hehe, imorgon får jag, även om jag måste jobba med feber, reta mina korvkollegor till vansinne (har iofs varit nära att driva korvkollegorna till komplett vansinne redan under förra veckan, men fick dem inte att tippa äöver gränsen helt även om en av dem var på god väg). Moringkollegorna, warulfskollagan, lövenkollegan, Tjurgårdskollegan, Bajenkollegan m.fl fjollträskskollegor och andra okorvar lär ju däremot flina lika brett som jag och jobba hårt mot samma mål (att driva korvarna till vansinne).