Frisco: Haha, det där fick mig att tänka på en ganska rolig inlaga som en finne hade skrivit. Det var rätt mycket p istället för b, g istället gör k, ibland s istället för k osv.
Nu vet jag exakt hur jag vill ha slutspelet. Jag vill ha MooDoo i kvarten, Styvben i semin och Pölsan i final. Alla tre serier med samma scenario som nedan. Alltså, de får vinna de tre första STORT så de tror att allt är lugnt, och sedan tar vi dem i fyra raka i sudden.
Kickan: Det får bli en pausbild på publiken i allmänhet. Resultatet blev i alla fall 2-3 efter straffar (Fagemo). [bild]www.frisco.se/hs/paus.jpg[/bild]
Ha så trevligt på matchen imorgon, både ni Grokoister och ni som håller på Gävles guldlag nummer 2.
gud: Hmm, kanske det. Pölsan har orsakat oss MYCKET ont. Fast nog skulle jag hellre vilja möta dem i slutspel, låta dem vinna de tre första matcherna med typ 987-0, och sedan ta dem i 4 raka efter sudden. Först då vet de hur det känns.
70 Rodrigues: Förra matchen var bara ett olycksfall i arbetet. Med det spelövertag LHF hade borde vi ha avgjort redan i första perioden. Ni får sota för det imorgon.
Kickan: Undrar hur tråkig hemresa Brynäsarna hade förra veckan när dom var i Luleå :-)) Det blir nog både jämt o tufft i morgon med en knapp Brynässeger...
65Selander: Portello tycker nog om att vara med på bild. Iaf förekommer han i Friscos förbrytargalleri. Du får publicera två bilder på Portello så behöver du inte ta med mig.
70 Rodrigues: Ni tror det. Ujuj, ni kommer att få en lååååång, tråkig och jobbig resa hem : P Fast ni har ju tur ändå, för det betyder ju att jag kommer att vara på bra humör imorgon.
Älsklingarna vs. Pölsan, 19873645-0. Det är helt säkert. Något annat tillåter vi helt enkelt inte.
Jag får väl se till att ni åtminstone hittar till arenan imorgon. Välkomna upp till världens vackraste stad med världens bästigaste hockeylag.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
37% (21)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?