Det är väldigt ädelt av dig att offra din seriositet och mogenhet på att försöka reta oss. Faktiskt. Riktigt ädelt. Det är inte många som skulle sjunka så lågt för den chansen (verkar som att det mest är du och observant, faktiskt).
När man hört Floppa förut har det för det mesta varit från fjortisar och barn. Jag skulle bli nervös om du tillhörde någon av de kategorierna.
LL: Jovisst blev han det interfercierad men ändå så hade NR66 avgjort förr eller senare ok det var jävligt jämnt o ryssarna var grymma men det fanns 1 spelare i mängden som var en storlek större än alla andra hans tröj nr var visst NR66!!! ;-)
Jag har verkligen försökt att inte lägga mig i vad du skriver också, men det går inte att låta bli längre (det heller):
Först skriver du till Frisco ngt i stil med att han inte borde ta allt på blodigt allvar. Sedan skriver du till Frisco att allt du skriver är på blodigt allvar.
Jag har verkligen försökt att inte lägga mig i det här, men det går inte.
Så här: Det är inte jobbigt/smärsamt/whatever som MoDoit att se att du kallar Foppa för Floppa. (Om det hade varit t.ex. Tommy Kiviaho som kallades Foppa hade det för övrigt varit ett helt logiskt smeknamn... Floppa, alltså.) Vad som är jobbigt är att se att folk i din ålder roas av att kalla en väldigt bra spelare för Floppa, trots att du erkänner att du inte tycker att han är en flopp. Det finns liksom ingen som helst mening i den handlingen då.
Lulekickan: För mig kommer NR66 vara den störste för alltid det är ju bara kolla in poängligan just nu i NHL!!Det blir en sådan kniv i strupen match imorgon för BIF puh jobbigt värre,sicken nervpärs det blir!!
observant: hade inte kanadickerna fått spela precis hur fult som helst i de där finalerna hade Sovjet spöat skiten ur dem. Jag blir än i dag upprörd på hur Canadas avgörande mål i den sista matchen gick till. Lemieux hade aldrig ens fått den målchansen om inte en sovjet hade blivit hur uppenbart interferad som helst i mittzonen. Och det var väl förresten den turneringen som alla lag fick åka runt Canada som flipperkulor - utom Canada som lugnt kunde ta igen sig på samma plats efter varje match...
observant: Lemieux borde klonas. Frågan är om det någonsin kommer att födas någon lika stor talang som honom.
MIF är extremt svaga på bortais, överlägset sämst i ES, men räkna inte med någon lätt match i alla fall. Eftersom de är i samma poängnöd som er kommer de förmodligen att kämpa till sista blodsdroppen. Risk för en grisig match skulle jag tro.
Lulekickan: Nu gällde det dina rim. Inte nåt annat. Politikersnack är att flytta över frågan till ettt annat ämne och att svara med en fråga. Du får völ lära din nye paktmedlem observant det också. Han skriver frågor där det ska var påståenden och tvärtom.
Jag gissar att gud ser sin chans att vara överkonstapel snart och raderar alla "Modoinlägg" här.
Frisco: Herrejisses vad du är lättretlig när det gäller dina små älsklingar. Har du inte märkt att det under lång tid varit dagisbeteende över rätt många inlägg på Modos gb?
Lulekickan: Då har vi samma favorit hade NR66 varit skadefri med ryggen o så dom åren när han spöade många utav NR99 rekord hade han varit störst genom alla tider men det är han för mig sen Canada cup -87!!Ja vi måste bara vinna mot dessa reservdanskar imorgon,Hadelöv får ha sin darriga dag som Aspen hade igår men det kanske blir Ramen som står för oss vinst i vilket fall ett måste!!
Lulekickan: Du säger att du kallar honom Floppa. Pinsamt. Är det för att det låter lika? Märker du inte att du har lite för mycket dagisbeteende i dina inlägg nu? Vuxna människor har bara rimstuga den 23:e december.
Lulekickan: Dessutom sänkte SELÄNNE floppa så underbart i OS-98!!!Glömmer aldrig det århundradets VM var det ju med alla NHL-STJÄRNOR!!Selänne-Floppa 2-1!! ;-)
observant: Vi ska göra vårt bästa. Det skulle ju dessutom försämra MooDooisternas målskillnad endel vilket kan komma att bli helt avgörande för er till sist.
Luuuuuuuuulekiiiiiiiiiickaaaaaaaaaaaaaaaaaan: Floppa? Jojo, jag tror det hela bottnar sig i stor anvundsjuka då ni GrooooooooooooooooKoooooooooooister inte lyckats fått fram nån som är i närheten så bra som #21. Är det så att Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulinagar är ett väldigt avundsjukt släkte?
Tråkigt med ÖSK. Och jag har inte ens lyckats se någon av deras matcher sedan de gick upp i allsvenskan... =( (Fast jag har sett en AIK Hockey Härnösand-match en gång!)
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
nu kan alla ta 5 minuter och gå på muggen eller nått..