Paddan: Ja Hlinkakov är ju en primaballerina redan så han vet ju om någon hur man ska dansa svansjön, Kankse han kan inspirera Wargkov att bli samma då bire ju rana snurren om ävan Wernblomkov börjara med Svansjön den du!
Vilket lustigt sammanträffande, för i vanliga fall brukar MoDo vara ganska roliga att titta på. Av någon anledning blir det för det mesta inte särskilt kul hockey i matcherna mot Lulingarna, dock.
Lulekickan: Tack för att ni slog MALMÖ!!Tyvärr ser BIF mer o mer ut som dom gjorde det i höstas,dags o ta in fler JAS plan så finmotoriken kan hittas igen det är som totalt bortblåst med vinden aj aj då!!
Jag grämer mig lite över att du var på plats i ishallen under All star-matchen, i stället för lyssnade på vad kommentatorerna på teven sa om publiken i Lule.
knaskamilla: Jaså. Vet inte om jag hade brytt mig särskilt om vad de sagt om en hockeypublik som inte var den vanliga hockeypubliken. Uppskattningsvis 3000 pers var kids under 15 år, många av dem inbjudna eftersom de spelar hockey i någon av länets klubbar.
Nu var det inte den publiken de pratade om, utan ES-publiken. Fast jag vet iofs av erfarenhet att du inte bryr dig om sådant som talar emot din åsikt överhuvudtaget, så atte.
knaskamilla: Det kan inte vara lätt jag vet att du fortfarande grämer dig över den SM-FINALEN-99 en annan kommer ihåg det som förra veckan det var sååååå jävla sköööönt o tysta dessa få Modoiter vi har här Trollhättan. Ö-VIK var just vad den första bokstaven började på ÖÖÖÖÖÖÖDSLIGT!!!DEN NATTEN HAHAHAHA!!!
knaskamilla: Men var är detta. Man har pysslat med annat i några minuter . Då man kommer tillbaka så har Modo:isterna invaderat gb:n. Var ska dett sluta?? :)
"Trocadero är en läskedryck med smak av äpple och apelsin. Den lanserades år 1956 och är mycket populär i Norrland. 'Trocca' som den i folkmun kallas, betraktas som 'Norrlands nationaldryck'." (Källa: susning.nu)
Nej, visst är det fascinerande? Jag hade heller inte tänkt på det, förrän i våras då jag skulle försöka förklara för en tjej från Portugal hur Trocadero smakar och därför läste innehållsförteckningen. Jag kan iofs inte med den bästa vilja säga att jag tycker att den smakar äpple och apelsin, men det kanske är en annan sak?
(Hon tyckte för övrigt att Trocadero var gott. Renklämman gillade hon också. Överhuvudtaget en lyckad fika med en till Sverige nyanländ portugis(-iska?).)
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?