Dysso: Du gör rätt i att vara en elak HåVe-supporter. Det finns inget värre än folk som alltid är snälla. Jag menar, det är nog hemskt att du är HåVe-supporter, hur hemskt skulle du då inte ha varit om du dessutom hade varit snäll? ; ) Fast jag tycker om dig ändå.
Lulekickan: Ha, vilken tur jag har då. Som något av det snällaste och menlösaste som finns så är jag ju därmed också värst! Nåväl, alltid något att trösta sig med...
Jag lägger mina losec i colan, förhöjer smaken en hel del. Nu efter matchen mot FBK har jag dock inte brytt mig om att öppna sista kartongen.. Hur kan vi förlora, när Pelle Gustafsson ger laget lite mer kämpavilja? :)
Lulekickan: För att det ska bli någon gödning av Dysso så räcker det inte med de där miniatyrchipspåsarna, nej nu talar vi stora svarta sopsäckar med chips!
Stora svarta sopsäckar? Då tänker jag mer på såna man gör sig av med lik i, anar en konspiration här! Vågar man verkligen gå på någon mer match där du är med?
NU förstår jag! Sjögren ville ha Bulans hjärnsubstans, därför han försökte göra ett hål in till den... *ler lyckligt över att ha listat ut vad som drev Sjögren till den armbågstackligen*
Dysso: Hmm...där ser man hur associationerna flyger, konstigt ändå att våra diskussioner aldrig spårar ur...
Klart du vågar, frågan är bara om du blir nöjd med matchens slutresultat. Vissa, vill inte nämna några namn (gud), försökte föra in ämnet på något helt annat när jag frågade om förra matchen i Jönköping mellan HV och TIK.
Dysso: Ja, så måste det ha varit. *hade faktiskt ännu inte listat ut det själv*
Vet inte om han lyckades göra hål, däremot skar Greppa ett hål i pannan på Bulan sedan för att Bulan skulle kunna få på sig hjälmen. Tydligen gör det mindre ont så av någon anledning.
Lulekickan: Oj vad dåligt det gick att sova. Skulle jag ta av mig min mysse? skulle inte tro det va, Har som tradition att behålla den på. Och nej, jag ska inte stanna hemma. Hur var det själv? skulle du dit?
Du som gömde dig så när jag var i COOP arena får faktiskt ta och komma ner Götet nästa gång LHF spelar här (23'e februari!). Ingen ide att försöka komma med några motargument, bara att skaffa biljetter redan nu! :)
Dysso: Sponsorerna hjälper bara till när det gäller VIP:s, alltså sådana som i alla fall erkänt att de är smyglulingar, som du. Eftersom Paddan vägrar att komma ut ur garderoben får han fortfarande betala för sig.
Lulekickan: Japp , Enter Sanman är riktigt bra. Metallica har faktiskt gjort en del bra låtar. Fade to black, Nothing else matters och The unforgiven är några.
Dysso: Tycker också att det är dax att besöka götet igen. Väldigt trevlig stad faktiskt. Har faktiskt en kusin någonstans där nere, men jag kan tyvärr inte säga att jag har någon kontakt med henne. Inte lätt att hålla kontakten med alla kusiner.......
Portello: Jag vet att du vägrar att ta av dig kepsen, även om det är ouppfostrat. När jag gick i skolan fick alla minsann lära sig att man inte har mössa på sig inomhus, och såååå mycket kan ju skolväsendet ha hunnit förfalla på de två år som skiljer mellan oss.
Jag ska dit, tror jag. Vad som kan få mig att ändra mig är väl om jag inser att jag borde ta mitt ansvar och låta bli att åka dit eftersom min närvaro i Twin Peaks-arena brukar betyda LHF-förlust. Största behållingen därifrån är MooDooistjunioren som en gång försökte trösta mig en gång under säsongen 00/01 när jag var helt förtvivlad eftersom det gick åt helvete. Förresten borde du också fundera över om din närvaro är särskilt gynnsam för LHF.
Dysso: Jag ska faktiskt till Götet i mars, och eftersom jag hade tänkt mig att LHF ska spöa Frölunda just när jag är där så tycker jag du ska följa med och njuta av det. Vi kanske kan få med oss gud också - om inte annat kan jag säkert muta honom med X antal flaskor MAX-dressing.
Portello: Damnit, nu måste jag plocka fram Metallicas svarta. The Unforgiven II är också jävligt bra. Jag lyssnade på den säkert 30 gånger per dag ett tag under min studietid, fast bäst är nog Master of Puppets-skivan.
Lulekickan: Har fått dille på eller snarare har haft dille en längre tid på en finsk grupp som heter Sonata Arctica. Dom har en hel del jättebra låtar.
Lulekickan: Måste hålla med om det där med S&M-skivan, hmm...man kanske skulle besöka brorsan och kräva tillbaka den snart.
Förresten, 30 ggr/dag, låter inte riktigt normalt. I och för sig har jag för mig att du inte heller vill vara det, normal alltså (eller var det vanlig).
Dysso: Även om jag inte skulle pricka in en match mellan just LHF och Frölunda så ska jag kolla hockey då, fast det skojsigaste skulle ju förstås vara om det var just LHF. I vart fall borde väl något lag av TIK, HV och LHF kunna pricka in ett Frölundamöte den veckan.
Dessutom har gud lovat att bjuda på mosbricka från Sveriges bästa mosbrickeställe.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?