Luleå HF

SHL · 119045 inlägg · 891 ämnen

MoDo nästa

Sv: MoDo nästa
danoj: Nu måste jag få göra dig imponerad. Min chef och hennes man umgås med J.Johnsson. Det du ;)

Portello: jaså det säger du, nå jag kan bräcka det!
För jag har spelat hockey med oskar ackeström!! :)

Paddan: Erkänn att dina modemcyklister inte längre kan hållas vid liv ens med konstgjord andning, annars skulle du aldrig ha lagt ner surfandet ; )

Nattinatti.

Det är väl Snygg-Brabenec på bilden? *hoppas*

Lulekickan:

Annorlunda är det, och visst är kombination tuff. Mäktigare kanske, bättre nej. Fast det är väl rätt mycket en smaksak, beror kanske på att man är för insnöad på orginalen, vad vet jag.

danoj: Ehhh vad ska jag kontra med? Hmmmmmmm ........ *tänker*

Portello: Vet inte riktigt vad jag ska säga för att överträffa er. Jantagligen är det bäst att jag säger ingenting : )

Lulekickan: Det är nog lika bra det :)

Lulekickan:
Nejdå, mina modemcyklister trampar oförtrutet på. Märta hälsar förresten och Vilgot tackar för tofflorna.

Äsch, har du inte vågat kolla bilden, fegis!
Klart det är Snygg-Brabenec, fick ju uttryckligen order om att ändra godnattbilden.

Portello, m.fl.:

Inte för att det har med VF att göra, men jag har Johan Davidsson som gympalärare ett par lektioner, däribland ett pass på is. Det ni! :)

Dysso:

har haft, ska det givetvis vara...

Dysso: Inte för att det har med hockey att göra men men

ok, nu kommer det ultimala, och jag menar faktiskt allvar, jag har peter schmeichels målis handskar från EM-92 i gbg då han räddade sraffarna i semifinalen mot holland!!

Paddan: Vessego till Vilgot då. Inte för att jag minns tofflorna men det var gulligt av dig om du gav honom en julklapp och sa att den var från mig.

Nej, jag vågade inte kolla bilden. Duktigt Paddelände, nu kan jag sova gott. Lennart gav mig hemska mardrömmar.

danoj: Det är nog dumt av dig att inte ha med Petter. Han är ES bäste offensiva back.

Lulekickan: Just hemkommen ifrån ja du vet,då har vi 2 gemensamma saker hittills o det är Hockeyliraren NR1!!! NR 66 MARIO LEMIEUX och "Master of puppets" som är outstanding när det gäller Metallicas plattor men lyssnar inte så mycket på dom längre jag har funnit andra vad jag tycker bättre grupper men det kan vi ta en annan gång!!

« · 199906