Albert Hall: Tja gillar men gnuggelignugg systemet så kan gnugg hockeyn i hörnen vara rätt kul att se för dom som gillar det, Jag kan tänka mig se målarfärg torka lika intressant och förutsägande som gnuggelignugg sytemets grundare nu i SSK för att gnugga ur dom från ES!!!
NallePhu:
Bäckman är en ful typ. Bryta kontraktet sådär. Jag menar, allt var klart och så väljer han en annan klubb. Snacka om kontraktsbrott.
När skall folk fatta att INGET ÄR KLART inom elithockeyn förrän det är officiellt bekräftat?
Linkan: Bäckman och Luleå var överens om ett 2års kontrakt allt var klart,Våra källor sade EXAKT samma sak då är det vår skyldighet att förmedla att han är klar Bäckman inte kan vi rå för att han gumma inte ville flytta eller????????? Lener kommer att signa på för Luleå antingen under helgen el början av nästa vecka, Han valde mellan HIFK och Luleå Helsingfors valde King och kvar är Luleå som enda allternativ för Lener och om du nu inte tror det så lyssna på interjuven på morgonen i SR Norrbottens loka nyhetssändningar men du tror väl inte ändå på det.........
kontrakt bryts lite här och där.
Luleå skulle nog tjäna på ett samarbete med skellefteå.