Karoliina:
Klart jag är Frölundait, något annat alternativ finns inte, sådeså! :)
Karoliina:
Då jag av diverse olika anledningar inte skriver i Frölundas gästbok så får jag ju göra lite besök i andra.
Och sen måste jag ha koll på läget när jag pratar med grannfamiljen, de håller alla på Luleå. Men det viktigaste av allt är att mina goa Lulevänner ser att jag engagerar mig i deras lag.
Albert Hall:
Jag schysst, det var något nytt må jag säga.....
Men hallå där, säg inte så, SM-guld. Även om jag hoppas så är vi inte där än. Det är låångt kvar och ett par hinder att kliva över.
Sannes: För min egen del har jag ännu inte tagit beslutet; om det är korrekt att kvittra med supporter till gänget som så nedsligt mosade oss sistens;-)
Karoliina:
Det är bara att gilla läget. Och du, inse att Ni förlorade mot ett betydligt bättre lag...... :))
Kickan: jamen...inte fan. Tycker jag. Känns ju onaturligt och fel att gratta dom som man just hatat. Och, sen när, har vi blitt så överhövan rationella då?...*vägrar våga väst*
Kickan:
gullesannes, nu börjar det att spåra ur..... Vad vill Du/Ni ha hjälp med? :)))
Jag hoppas att du har rätt när det gäller var guldet skall hamna, själv har jag en känsla av att Djurgården kan ställa till ett elände för oss. Jag trodde ju visserligen likadant om Luleå och det gick ju bra....för oss vill säga.
Sorry, jag skall inte hacka på Luleå mer eftersom du var så generös och gratulerade oss till segern. Lovar, lovar, lovar, lovar.
Nu skall jag iallalfall ut på stan och rädda Kropps från konkurs. (Tror dock inte att det hjälper, blir konkurs ändå)
Kickan:
Hm, hjälpa Er, det får jag fundera på. Men jag kan vara generös att hålla lite på Er nästa säsong. Det är det minsta jag kan göra, antar jag.
Västerås, när det finns Kropps, fast just nu så känns det som en god idé att hålla på andra lag än Kropps. Varför håller jag alltid på lag som har taskig ekonomi.....
Förresten, det bästa vore att få tag på en grabb som inte är hockeyintresserad, det borde lösa det mesta, eller?! Annars kan jag skicka upp brynäsare eller leksingar, jag har gott om dom härnere.
Oops, detta inlägg har inte alls så mycket att göra med trådens namn, jag får försöka att leta upp den däringa otråden istället, men det får bli i nästa inlägg.
Kickan: Fan du växer ju i mina ögon till en ultra Luleå supporter, Ligga med fienden, kicka ut ett ex för han håller på Styvben väntar på en forts vad som kommer härnäs i Kickans story som Luleå supporter......
FORZA ULTRA KICKAN