Albert Hall: Ang Bartecko så kan ju LHF om dom tycker ha råd och tid förlägga den största delen utav försäsongstränigen inkl träningsmatcher i utlandet och då tänker jag närmast på Finland för eran del
Brynäs kan använda sig utav Bicek i Tammerfors men sedan så måste han dra hemmåt igen.
Tycker förövrigt att dealen klubbarna har gjort ang artistkontraktena är bra. Vem minns inte tjafset i tidningarna i våras.
Portello: Ett av namnen som de drömmer om på Svenskafans är Jan Marek... och Skåneuffe visar sitt vanliga lågmälda jag.
"Skulle det vara Jan Marek så svimmar då jag direkt för då talar vi SM-final med trion Marek, Bartie, Chabada kryddade med Renbergh (som ok kan vara den bäste) och Kerman och våra juniorer där minst 2 kommer att få ett genombrott i år."
Portello: Jomenvisst, de tankarna verkar inte ha förekommit på minst någon dag.
När man kikar på Buzek så känns det ju som en verklig chanstagning för er. Han verkar ju inte ha spelat en hel säsong sedan 99/00.
MorganaLefaey: Nu var det väl hans eget förpestande han menade, antar jag ;)
Förresten så lär väl Marek, vad jag kan se, ha kontrakt med Sparta kommande säsong. Han var också aktuell för Rangers men de lyckades inte komma överens om ett kontrakt.