Lulekickan: Stackars dig, har du blivit avhyst från din normala plats på HS och fått flytta in hos någon annan. Äsch, posta bara några hundra inlägg till så ska du se att det ordnar sig!
Lulekickan: Hahahaha, jaja, det kom ju verkligen från rätt person. Men, det brukar iofs för det mesta ha varit mitt fel att såna diskussionsämnen dykt upp i diverse trådar.
willysson: Om 3 timmar sådär börjar det vara dags att ta fram den sidan, fast egentligen känns det som om jag är ledig imorgon och inte behöver sova förrän det börjar vara morgon. Tyvärr är det ju bara önsketänkande.
Portello: Få se, om jag tar cykeln och pinnar upp och lånar något Laziotröjeliknande så kan jag nog se till att du ändå "finns på plats" och kan sprida lite trevlig otur...
Portello: Ska du åka och kolla träningsmatchen mot Kärpät den 12/8? Det skulle vara kul om det var ett större gäng som kom dit än det var under turneringen i fjol.
Dysso: Nja, ibland måste jag ju hjälpa till med cyklingen, men för det mesta sköter de sig riktigt bra. Har förresten fått fint tillskott i stallet. Ujcik skulle komma och cykla ett tag för Team Pedalkraft, med det villkoret att hunden fick en egen cykel.
Lulekickan: Tja, ibland letar man efter en sak och råkar av någon knepig anledning hamna mitt uppe i något mycket intressantare, eller smärtsammare. Känns ju lite speciellt också att vara modemcyklist. Man är inte riktigt som alla andra...
Portello: Det och för konstiga intressen. Dessutom lär han under alla omständigheter ha en för dyr telefonräkning eftersom han tillhör den nästan utdöda arten modemsurfare, men det är ju en annan sak.
Paddan: Hmm... Jag vill inte ens veta vilket ord du sökte på när du hittade något av de otaliga länktips du postade till mig för någon dag sedan. Kastrering? Och varför sitter du och letar efter sånt?
Hälge: När du säger det så där så låter det nästan lite frestande. Jäklar, nu försvann Portello precis när det var dags för tårtkalas. Får väl hälla upp en Trocadero istället! I och med detta inlägg har jag tydligen uppnått 5555 skrivna inlägg. Av dessa torde väl 55 vara vad man kan kalla riktigt hockeyrelaterade.
Lika bra jag bjuder på en länk till en intressant hockeysida
Hälge: Hahaha, jag förstår det. Hmm, man kanske får ta sig en tur ner till den ombyggda hallen och se om man kan bryta oturen. Kan väl inte direkt gå sämre än den tragiska Leksandsresan.
Hälge: Det är klart att man alltid blir glad åt en trepoängare. Hmm, kom just på att jag har ett mindre trevligt facit från fjolårssäsongen. 100% förluster på de bortamatcher jag såg. Kanske bäst man håller sig på hemmaplan den kommande säsongen.
Portello: Hmm, knepigt, vill minnas att du sa till mig att ni skulle förlora med minst 3-0 mot oss nästa säsong bara för att ni inte hade råd att kontraktera en sån backgigant som Wilde...
Portello: Tja, vi får väl se. Litar i varje fall på att ni förlorar mot oss i Kempis nästa säsong... LHF-förluster med 1-0 räcker gott och väl för min del!
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?