Luleå HF

SHL · 118219 inlägg · 891 ämnen

Tagelskjorta

Tagelskjorta
Några små försiktiga ökningar på LHFs tröjauktion kan skönjas. Hmm, inga seriösa bud ännu så länge på Smids och Ledins tröjor, låt vara att auktionen håller på en månad till.

Förresten, Portello, ifall du får samma utdelning på Keno (105 kr)varje dag en månad framöver så borde det väl finnas pengar till en LHF-tröja. :)

Sv: Tagelskjorta
Paddan: En tröja skulle vara helt ok att köpa , men jag har just beställt ett Hemmabio paket så jag vet vad mina Kenopengar ska gå till.

Portello: Hmm, en hemmabioanläggning utan en fungerande teve är väl inte mycket att ha ;)

Paddan: Tv:n ingår ju i paketet fattarduväl? :)

Portello: Åhfan, tänkte jag inte på!

Annars kan du ju ta och skänka de där pengarna till British Super League, eller vad det nu var serien hette. Två av lagen i Storbritanniens högsta ishockeyserie, Manchester Storm (som jag har för mig att ni har mindre positiva minnen av) och Scottish Eagles lämnade i förra veckan in konkursansökan.

Paddan: Sååååå mycket pengar har jag inte . Men som sagt om 1000 år så är jag rik som ett troll. då kanske jag skulle kunna donera en och annan krona.

Portello: Äsch, nog hade du väl motsvarande 135.000 pund liggande i någon byrålåda som du inte har någon användning för. Tänk vad trevligt det hade varit att kunna säga att man är klubbdirektör i en ishockeyförening i en professionell liga ;)

Eller så kanske du hade kunnat pytsa in lite pengar i FC Barcelonas ishockeysektion. Tänk att kunna säga att man är en av finansiärerna bakom FC Barcelona....

Paddan: 135.000 pund har väl alla?

« · 154543