Luleå HF

SHL · 117506 inlägg · 890 ämnen

Tidigt sommaruppehåll

Sv: Tidigt sommaruppehåll
Paddan: Visst ja, det var match för 3:- idag. Hur slötte sig Modoisterna och Rönnqvist då?

Portello: Slötte.... då har man hittat på ett nytt ord.

Portello: Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det där. Hedin och Rönnqvist skötte sig väl riktigt bra på sina positioner i femman med Hannula, Zetterberg och Wennerberg på övriga positioner. Orkade bara sitta och titta lite drygt halva matchen. Så mer utförlig än så kan jag inte vara.

Paddan: Ok på så sätt.
Blir kul och kolla om man har vunnit nå pengar imorrn.
Spelade på V75, DD och Keno idag.Vore ju själva den om man inte vinner nångång.

Portello: Låter ungefär som en frustrerad hockeytränare: "Vore väl själva den ifall man inte skulle kunna vinna någon gång" ;)
Räknar med att mina pengar investerade i stryktips mm som vanligt ska vara bortkastade! Men det vore roligt om det någon gång kunde slå fel.

Paddan: Ungefär så man känner det också.
För två helgersedan kom det en kvinna och hämtade ut 26 papp på V75. Skulle vara mumma om man fick göra det imorrn.

Portello: Äsch, tror det är enklare att göra som det så fint heter: "Klipp dig och skaffa dig ett jobb".
Tänkte jag skulle prova med det förstnämnda, det där "jobb" däremot det vet jag inte om jag är redo för än!

Paddan: Jobb har jag och klippa mig behöver jag inte för tillfället.

Paddan, Portello:

Skaffa ett jobb? Tss.. Har ni gått på den nitlotten...
Själv spelar jag Keno istället.

Dysso: jöööööööööööööööööööööö

Dysso: Jag spelar ju både på keno och jobbar.

Portello:

Aaaah.. Du kanske missat att man måste vinna också? =)

Tror ni man kan skicka in till aftonbladets återbäring att man vill att elitserien ska dra igång igen? Vet inte riktigt vad det skulle kosta, kanske blir svårt att fylla i det fältet...

« · 153930