Luleå HF

SHL · 117716 inlägg · 890 ämnen

Visst kommer Omark hem???

Sv: Visst kommer Omark hem???
Portello: Aha - Diaz. Nå då har vi redan ett förslag. Modeller som kommer upp på duken. Finns många sådana.

Lulekickan: Finns ju killar som föredrar just , killar. Inte jag men vissa andra.

Sven Savage:

Alla filmer med Martin Stenmarck torde vara extremt sevärda. Tyvärr lär han dock inte dyka upp i någon film, annat än i sina egna musikvideos.

knaskamilla: Martin - här kommer de, på löpande band.

Nå, jag måste väl in med en egen kandidat...*finulerar*...jag avstår lätt från att plocka fram afflecks blivande fru jennifer lopez, som annars oftast plockas fram när det skall kandideras.

Jag tror jag tar...Michelle Pfeiffer. Från Batmanfilmen...Miao!

Lulekickan:
Det var ju trevligt att du är orolig för mina matvanor. Låter iofs roligare att säga att man ska iväg på lite tårtätning mot att påstå att man ska suga på någon riskaka och gnaga på en morot.

Sven Savage: Jessica Alba från Dark Angel. Ojojoj!

Sven Savage: Jag håller på Portello som vanligt. Cameron kommer hästlängder före Ben. Även långt före Martin.

Fast Britney är naturligtvis först. Skandal om inte hon får sin första Oscar snart.

Portello:

Nu kom jag på vilken kvinna som är mest sevärd: Angelina Jolie i Gone in 60 seconds. Snäll som jag är bifogar jag en länk.

knaskamilla: Kan du vara snäll? ;)

Albert Hall: Där hämger jag med er. Hellre Cameron än Ben. Britney vet jag inte...då tar jag hellre fem inledande minuter från Matrix. Där Carrie-Anne Moss gör en uppföljare på nyss nämnda Catwoman. Samma dräkt, samma stil, samma WOW.

Portello:

Var jag inte det nyss, kanske?

knaskamilla: Japp, det var du.

Sven: Zeta Jones är inte så pjåkig i Zorro och filmen där Connery är med...

knaskamilla: Mmm... den där Angelina är ju inte heller så dum.
För länge sen var jag kär i Nastassia Kinski, undrar var hon tagit vägen?

Portello: Alla filmer med Sean Connery är per definition mästerverk.

Albert Hall: Natalie Portman är inte heller så tokig. hon duger i krig om man säger så :)

knaskamilla: Bakom mig i hyllan har jag över hundra filmer, i stort sett varenda en riktigt bra. Undantaget är nämnda gone in sixty seconds, tror jag. Jag vet inte, för jag somnar snabbt när jag skall se den. 1a på biotopp, och cage, den måste väl vara bra, tänkte jag, men så fort jag sätter på den är jag just...gone in sixty seconds, or less. Angelina är sådär, sist spelade hon mot farsan, som nu mest lirar farsa, t ex i zoolander. Annat var det förr i tiden. Midnight cowboy, den sista färden, tunga rullar. För att inte snacka om runaway train. Ojoj.

Albert Hall:

Gud, vad snäll jag är! (Fast hon var väl inte särskilt vacker?)

Portello:
Typiskt att man ska få en riktig blackout just nu och endast få fram Julia Caesars namn på läpparna... ;)

Nej, Michelle Yeoh i Crouching tiger, hidden dragon får jag väl säga då. Kanske mest för att filmen är helt underbar.

Sven Savage:

Jag har faktiskt bara somnat en gång när jag sett den, tror jag. Fast då gjorde det inte så mycket, eftersom jag redan visste vad den handlade om.

Albert Hall: Kinski - mycket bra val! Hon spelar fortfarande, men bara biroller och har så förändrats att få känner igen henne. Bättre att se gamla kinski-rullar.

Chief: Connery, ja. Och där är nog både män och kvinnor överens. Utom i en film, där han spelade kung arthur och richard gere lancelot. Uj, vilken kass rulle.

Sven Savage: Ami Dolenz i klassikern She's Out Of Control. Henne slår faktiskt ingen när det kommer till ren söthet. Inte ens Pernilal Wahlgren.

Robert P: Har aldrig hört talas om henne. Jaja, man kan inte hålla reda på alla.

Sven Savage: Mycket kass och totalt orealistisk. Vem i hela friden med synen och känslan i behåll skulle skulle fördra Richard framför Sean?

knaskamilla: Jag vet inte om Angelina är vacker, men hon har DET.

Savage: Vad jag minns bäst av Nastassia är rollen i Cat People. Rätt usel rulle som man inte fattade mycket av, men man fick i alla fall se Nastassia som Gud skapade henne. Det skulle vara rätt kul att se om den filmen av nostalgiskäl.

Robert P:
Måste säga att Vinnie Jones är ett under av söthet i Lock Stock & Two Smoking Barrels. ;)

Robert P: Ami - söt! Tänk, så många bra skådespelare vi lyckats ta fram. Sådana som man kan se på, när filmen i övrigt är o-OK.

Albert Hall:

Hmm. Vid närmare eftertanke är Angelina mer sexig än vacker. Eller, snygg kanske? Äh.

Den där Ami Dolenz var det då inte mycket med. Hon ser ut som den där tjejen med vampyrerna...ehm...ja just, Buffy.

Chief: Ja, det har du säkert rätt i. Däremot har jag glömt bort vem som spelade genevieve. Har för mig att jag ägnade hela filmen åt att se på henne, så hon var nog bra. Men jag kommer inte ihåg vem det var. A pretty woman, bara, troligen...

Paddan: Vinnie är en naturbegåvning. Luck has nothing to do with it.

Portello: Har inte varit med i så mycket heller, av någon underlig anledning. Hon var med i Fira Med Ferris, TV-serien och i skräckisen Ticks. Tror även hon hade nån roll i gamla hederliga Can´t Buy Me Love.

Mkt trevlig bekantskap. En sån där underbar girl-next-door-typ. Mmmmm

Robert P:

Länktips till dig.

Albert Hall: Och som gud skapade henne, dessutom. Tess. Paris Texas.

knaskamilla: När du buffrar om vampyrerna måste du vara tydligare. TV-serie-buffy eller film-buffy?
Sara Michelle är jag inte jättemycket för, men film-buffy (Kristy Swanson) är rätt söt.

Sven Savage: Vad har gud med henne att göra? Och Gud skapade kvinnan...

Chief: Vet inte om jag direkt dreglar över Sean. Börjar han inte vara några år för gammal?

Lulekickan:

Äldre män är attraktiva har jag hört. Stora plånböcker, vettu. ;)

Robert P:

Jag menar isf TV-serieBuffy. Jag brukar inte kolla på någondera, så jag vet inget om Kristy.

knaskamilla: Ok, tack. Nu ska jag bara gå och smälta ett tag så får vi se om jag återkommer i normal fast form senare igen.

Sven Savage: Lucy Lawless (Xena krigarprinsessan) för oss äventyrligare pojkar ;)

knaskamilla: Du verkar ha ett helt katotek av länkar till de skådespelare, vars insatser vi gillar. Miao!

knaskamilla: Så har man varit besökare 227440 hos Ami. Kändes lite slitet.

Dysso: Fast om man skiter fullkomligt i deras plånböcker så finns det väl ändå ett bäst före-datum. Jag skulle helt klart välja Brad Pitt, Johnny Depp, Ben Affleck och även Tom Cruise - för att nämna några - före Sean.

Sven Savage: Jag har sett både Tess och Paris Texas också. Vem var det som var farsan i Paris Texas föressten?

Sven Savage:

Ja, är det inte helt otroligt? Jag som inte ens vet vilka de är.

Robert:

Nu har jag kollat. Det var nog Kristy jag menade ändå. Tror jag.

Chief: Alfred berättade om cat people, där kinski framträdde som gud skapade henne. Kvinnan som gud skapade...var väl bardot, 18 år gammal?

Albert Hall: Fast numera är ju Ami gammal. Det var ju insatser för säkert 15 år sedan som gjorde att man blev kär. Och då var man inte besökare en-massa-jäkla-höga-siffror inte. Jag var först. Minst.

Lulekickan: Johnny Depp var faktiskt t o m min idol i min yngre ungdom när man satt bänkad och följde hans genombrottsserie 21 Jump Street som mkt väl kan vara världens bästa TV-serie genom tiderna.

Ps. Dyrkan hade ingenting med utseende att göra. Ds.

Robert P:

Det här var förvirrande! Vem kan se skillnad på den där Swanson och den där Sarah Michelle??

Albert Hall: En kvigig fråga. Man känner honom så väl, fast har alltid lika svårt att komma på namnet. Jag blandar ihop honom med sam waterstone, du vet en av astronauterna i capricorn one, men det är det ju inte. Den här har lite mer härjat utseende...lirar han inte i något av lynch också bl a?

« · 242216 · »