knaskamilla: Martin - här kommer de, på löpande band.
Nå, jag måste väl in med en egen kandidat...*finulerar*...jag avstår lätt från att plocka fram afflecks blivande fru jennifer lopez, som annars oftast plockas fram när det skall kandideras.
Jag tror jag tar...Michelle Pfeiffer. Från Batmanfilmen...Miao!
Lulekickan: Det var ju trevligt att du är orolig för mina matvanor. Låter iofs roligare att säga att man ska iväg på lite tårtätning mot att påstå att man ska suga på någon riskaka och gnaga på en morot.
Albert Hall: Där hämger jag med er. Hellre Cameron än Ben. Britney vet jag inte...då tar jag hellre fem inledande minuter från Matrix. Där Carrie-Anne Moss gör en uppföljare på nyss nämnda Catwoman. Samma dräkt, samma stil, samma WOW.
knaskamilla: Bakom mig i hyllan har jag över hundra filmer, i stort sett varenda en riktigt bra. Undantaget är nämnda gone in sixty seconds, tror jag. Jag vet inte, för jag somnar snabbt när jag skall se den. 1a på biotopp, och cage, den måste väl vara bra, tänkte jag, men så fort jag sätter på den är jag just...gone in sixty seconds, or less. Angelina är sådär, sist spelade hon mot farsan, som nu mest lirar farsa, t ex i zoolander. Annat var det förr i tiden. Midnight cowboy, den sista färden, tunga rullar. För att inte snacka om runaway train. Ojoj.
Albert Hall: Kinski - mycket bra val! Hon spelar fortfarande, men bara biroller och har så förändrats att få känner igen henne. Bättre att se gamla kinski-rullar.
Chief: Connery, ja. Och där är nog både män och kvinnor överens. Utom i en film, där han spelade kung arthur och richard gere lancelot. Uj, vilken kass rulle.
knaskamilla: Jag vet inte om Angelina är vacker, men hon har DET.
Savage: Vad jag minns bäst av Nastassia är rollen i Cat People. Rätt usel rulle som man inte fattade mycket av, men man fick i alla fall se Nastassia som Gud skapade henne. Det skulle vara rätt kul att se om den filmen av nostalgiskäl.
Chief: Ja, det har du säkert rätt i. Däremot har jag glömt bort vem som spelade genevieve. Har för mig att jag ägnade hela filmen åt att se på henne, så hon var nog bra. Men jag kommer inte ihåg vem det var. A pretty woman, bara, troligen...
Portello: Har inte varit med i så mycket heller, av någon underlig anledning. Hon var med i Fira Med Ferris, TV-serien och i skräckisen Ticks. Tror även hon hade nån roll i gamla hederliga Can´t Buy Me Love.
Mkt trevlig bekantskap. En sån där underbar girl-next-door-typ. Mmmmm
knaskamilla: När du buffrar om vampyrerna måste du vara tydligare. TV-serie-buffy eller film-buffy? Sara Michelle är jag inte jättemycket för, men film-buffy (Kristy Swanson) är rätt söt.
Dysso: Fast om man skiter fullkomligt i deras plånböcker så finns det väl ändå ett bäst före-datum. Jag skulle helt klart välja Brad Pitt, Johnny Depp, Ben Affleck och även Tom Cruise - för att nämna några - före Sean.
Albert Hall: Fast numera är ju Ami gammal. Det var ju insatser för säkert 15 år sedan som gjorde att man blev kär. Och då var man inte besökare en-massa-jäkla-höga-siffror inte. Jag var först. Minst.
Lulekickan: Johnny Depp var faktiskt t o m min idol i min yngre ungdom när man satt bänkad och följde hans genombrottsserie 21 Jump Street som mkt väl kan vara världens bästa TV-serie genom tiderna.
Ps. Dyrkan hade ingenting med utseende att göra. Ds.
Albert Hall: En kvigig fråga. Man känner honom så väl, fast har alltid lika svårt att komma på namnet. Jag blandar ihop honom med sam waterstone, du vet en av astronauterna i capricorn one, men det är det ju inte. Den här har lite mer härjat utseende...lirar han inte i något av lynch också bl a?
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
37% (21)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?