Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Låter bra att du är optimistisk.
Själv så önskar jag mig två saker. Tre poäng samt att ingen fler ska bli skadad. Är nog illa att ha Petter,Skuggan,Åkerström,Emil,Tellström,Fransson samt kanske Husse och Rönnqvist borta.