Sv: Kvällens match
Salcin:

Vårt PP försvinner som ett höstlöv i stormen när inte Nordquist är med. Man kan bara konstatera att vi har jävligt tunn trupp och är ganska skadekänsliga. Många hyggliga elitspelare men för få med spets.

Jag håller med dig, ikväll är det bara en trea som gäller. Jag väntar mig heller inget skönspel.