Sv: Kvällens match
Portello:

Jaha. Så om MoDo fortsätter med det underbara "spel" hade sist hemma så kommer matchen ikväll med andra ord att bli extremt tråkig att titta på? Jag rekommenderar alla lulingar att stanna hemma!