Albert Hall: undrar om något lag, oavsett derbygrupp, har mött topplagen lika ofta som vi har gjort hittills? Vi har ju faktiskt i genomsnitt mött dem i varannan match. Inte för att jag egentligen tror att det spelar någon större roll för sluttabellen, men lite märkligt är det ändå.