Sv: Kvällens match
Salcin:

Jag tror nog inte att kvartssamtalet med Lener drog särskilt många extra åskådare. Mycket bra intiativ av honom för övrigt. Samtalet uppmärksammas förresten i dagens Aftonblaska. Se länk.