Sv: Kvällens match
Salcin: Förra året så hade vi också Mora i sista matchen innan novemberuppehållet, fast då på hemmaplan. Vi hade exakt samma poäng som nu, 22 stycken. Vi fick rejält med stryk. Vad vill jag ha sagt med det? Ja, inte fan vet jag...