Sv: Kvällens match
Paddan:

Det är enkelt att hålla reda på, en talar dalmål och en pitemål. Han som pratar dalmål såg annars märkbart belåten ut efter matchen. Undrar hur länge han ska vara sur för att Leksand slarvade bort honom?