« Föregående · 204919 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nubben tipskungen =)
Hemmamatch ! Det är nästan så att man inte hittat till isstadion nu juh, var evigheter sen sist ;)
Idag kör vi över Mödö, rätt lätt.
5-1
Idag kör vi över Mödö, rätt lätt.
5-1
Sv: Fokin
innan matchen mot MODO bestäms det om FOKIN ska vara kvar eller inte.
och sen jag mår fortfarande dåligt efter matchen mot HV. jag orkade inte skrivare här tidigare bara för att jag mådde dåligt.
jag såg mif på träningen idag ,och det sågs inte bra ut alls. och sen efter åt kom MODO till träningen och där såg mycket bättre ut .så 3p blir inte idag heller. det har vi inte gjort på 3år. varför idag ska vi göra det.???
kaz.
och sen jag mår fortfarande dåligt efter matchen mot HV. jag orkade inte skrivare här tidigare bara för att jag mådde dåligt.
jag såg mif på träningen idag ,och det sågs inte bra ut alls. och sen efter åt kom MODO till träningen och där såg mycket bättre ut .så 3p blir inte idag heller. det har vi inte gjort på 3år. varför idag ska vi göra det.???
kaz.
Sv: Krossa Timrå!
Boogie:Han har rätt fö att förut va han 2:a bästa målvkaten nu e han den 4:e fast hadelöv ligegr 9:a ja har läst om att HAdelövs kontrakt går ut å om han inte spelar i MIF längre så måste vi köpa en skit bra målvakt asså
Sv: Krossa Timrå!
Boogie:
Jag tror att vi skall konsentrera oss på hemma matchen mot MoDo
först nu när vi äntligen får spela hemm igen.
Innan vi börja tänka på en ny borta match.
Jag tror att vi skall konsentrera oss på hemma matchen mot MoDo
först nu när vi äntligen får spela hemm igen.
Innan vi börja tänka på en ny borta match.
Sv: Krossa Timrå!
ribba9: nej fan inte nu,..... kapanen har oflyt.... o timrå ha flera nyckelspelare borta.,... Försvaret är faktiskt bedrövligt.... Malmö kan skrälla mot ett oroligt timrå... men ha timrå en bra dag kan d gå illa för malmö..
Krossa Timrå!
Tjena tjena.... Ja bor i Sundsvall... här åker alla o kolla på timrå , det sämsta laget enligt mig. Ja tycker Malmö är ett bra gäng. Sist kom djurgården upp o vann med 4-7 .... ni kan göra samma sak!
Heja MALMÖ!! // Hare bra!
Heja MALMÖ!! // Hare bra!
Mif-Modo
Det kommer säkerligen bli en tuff match i kväll men jag hoppas och tror på 3p i kväll.
Jag hoppas också att det kommer mycket folk i kväll.
För jag tycker att grabbarna är värda ett jävla tryck i hallen i kväll.
För har man spelat så många borta matcher och förlorat match efter match med uddamålet och ändå kunnat ladda om in för nästa match vända på trenden. Så tycker jag dom är värda allt stöd dom kan få.
Mitt tips är att grabbarna vinner med 5-2 i kväll
Mif mot slutspel!!
Jag hoppas också att det kommer mycket folk i kväll.
För jag tycker att grabbarna är värda ett jävla tryck i hallen i kväll.
För har man spelat så många borta matcher och förlorat match efter match med uddamålet och ändå kunnat ladda om in för nästa match vända på trenden. Så tycker jag dom är värda allt stöd dom kan få.
Mitt tips är att grabbarna vinner med 5-2 i kväll
Mif mot slutspel!!
Juha Riihijärvi
I denna månadens tidning av Hockey är våran Jussi en av de som intervjuas. Kul att läsa mer om honom. På frågan om bästa arenan så svarar han // Malmö Ishall. Den kanske inte är den finaste av arenor, men publiken är härlig. Den håller ju på oss (skratt) //
På frågan om varför han har troget stannat i Malmö i sju säsonger svarar han med ett skratt // Det är inga andra klubbar som vill ha mig! Nä skämt och sido, vi trivs väldigt bra här, både jag och familjen //
Alltid kul att läsa sådant. Det står en massa annat oxå. Man kan ju hoppas att hans bästa säsong inte än har upplevts. MIF mot SM-Guld.
På frågan om varför han har troget stannat i Malmö i sju säsonger svarar han med ett skratt // Det är inga andra klubbar som vill ha mig! Nä skämt och sido, vi trivs väldigt bra här, både jag och familjen //
Alltid kul att läsa sådant. Det står en massa annat oxå. Man kan ju hoppas att hans bästa säsong inte än har upplevts. MIF mot SM-Guld.
Sv: Rydmark & Norgren förlängde!
Det är sånna här nyhter man vill se när man kommer hem från jobb ;)
Sen matchen igår tänker jag inte kommentera, 2 poäng borta mot höve är bra, men att tappa 5-0, det är snudd på skandal. Jaja nog om det, nu kanske slutspel kan bli av trots allt...
Sen matchen igår tänker jag inte kommentera, 2 poäng borta mot höve är bra, men att tappa 5-0, det är snudd på skandal. Jaja nog om det, nu kanske slutspel kan bli av trots allt...
Meddelande från Hockeyligan.se
Här kommer ett kort meddelande från redaktionen. På fredag sänds basketmatchen mellan S-vall Dragons och Malbas (från Malmö) direkt över Internet (300Kb bredband). Du som vill se den matchen måste anmäla dig först. Mer information finner du om du följer länktipset.
Sv: Rydmark & Norgren förlängde!
CoolaKoffe:
Rydmark har inte skrivit på något kontrakt även om nu Percy sagt det igår till Jojo...
Rydmark har inte skrivit på något kontrakt även om nu Percy sagt det igår till Jojo...
Sv: Rydmark & Norgren förlängde!
Stefan:D står bara att Norgren har förlängt inte Rydmark
Sv: Rydmark & Norgren förlängde!
FreddanVF:
sysslade med samma välgörenhet som Hv71 gjorde tydligen :(
MIF fick många mål till skänks av Hv och vice versa..
Men visst leder man med 5-0 skall man bara vinna oavsett motstånd så är det bara..
Som tur är fick vi lotteripoängen med oss.
sysslade med samma välgörenhet som Hv71 gjorde tydligen :(
MIF fick många mål till skänks av Hv och vice versa..
Men visst leder man med 5-0 skall man bara vinna oavsett motstånd så är det bara..
Som tur är fick vi lotteripoängen med oss.
Sv: Rydmark & Norgren förlängde!
Stefan: Hörru Stefan vad sysslar ni med egentligen? 5-0 på bortaplan och ni nästan förlorar? Får man ett handikapp på 5 mål så är det ju bara att ställa sig på egen blå och slå bort pucken. Vet inte om det är ni eller HV som va dåligt? Men men beklagligt att ni inte kunde vinna när ni får 5 kassar försprång.
Sv: Rydmark & Norgren förlängde!
JoJo:
har nu pratat med Sven-Åke Wikers och inget är klart med Daniel Rydmark än, diskussionerna har legat nere pga alla bortamatcher men togs upp igår igen.
Förhoppningsvis är man överrens inom kort.
har nu pratat med Sven-Åke Wikers och inget är klart med Daniel Rydmark än, diskussionerna har legat nere pga alla bortamatcher men togs upp igår igen.
Förhoppningsvis är man överrens inom kort.
Sv: Rydmark & Norgren förlängde!
JoJo: Vad är det för oseriöst webhotell eller domän du har på övergångssidan som försöker installera nått reklam skärp.
Sv: Rydmark & Norgren förlängde!
JoJo:
härligt... konstigt bara att klubben pysslar med kontraktsskrivande på bussresan till Jönköping med tanke på att de är noga med att de inte får störas av dittan och dattan timmarna före match.
Då jag pratade med Lillis som hade bråttom iväg till Jönköping tidigare idag och då var inga kontrakt påskrivna..
härligt... konstigt bara att klubben pysslar med kontraktsskrivande på bussresan till Jönköping med tanke på att de är noga med att de inte får störas av dittan och dattan timmarna före match.
Då jag pratade med Lillis som hade bråttom iväg till Jönköping tidigare idag och då var inga kontrakt påskrivna..
Rydmark & Norgren förlängde!
Idag kan vi konstatera att både Daniel Rydmark och Johan Norgren förlängt sina kontrakt med 2 resp 3 år. Detta bekräftades av Percy på parkeringen utanför Kinnarps Arena tidigare under kvällen.
Sv: Hv-Mif
anders: Korrekt, det man skrev innan var i stridens hetta. Då är hjärnan avstängd tydligen. :)
Laban26: Härligt att läsa ett genomtänkt och ganska ofärgat inlägg av motståndarsupporter, som alltid. HV-Mif är jämna i år det är bara att konstatera. Enda lag som lyckats med konststycket att vinna med mer än ett mål i år är HV, 3-1 i Malmö den 8/10. På de sex mötena i årets serie har vi tagit 9 poäng vardera vilket understyker jämnheten.
Laban26: Härligt att läsa ett genomtänkt och ganska ofärgat inlägg av motståndarsupporter, som alltid. HV-Mif är jämna i år det är bara att konstatera. Enda lag som lyckats med konststycket att vinna med mer än ett mål i år är HV, 3-1 i Malmö den 8/10. På de sex mötena i årets serie har vi tagit 9 poäng vardera vilket understyker jämnheten.
« Föregående · 204919 · Nästa »