och snacket gick att det skulle bli mycket folk idag... :( Så pass mycket ställer Malmö borna upp för MIF, inte ens mot ett bra lag som DIF kommer dem.
Stefan: Herr domare verkar ha missat några solkara Dif utvisningar. Han vågar väl inte ta dem för tätt. Observerade du när Staal nyss tydligen hade fina chanser? Då var det helt tyst till läget var över... Det är ingen Lasse Granqvist vi lyssnar till direkt. :)
undrar dock om kommentatorerna är grymt enögda i deras bedömingar om solklara utvisningar eller om även Djurgården är stort favoriserade av domarna som Luleå var i Coop Arena nyligen.
Stefan: Lyssanr du på webradion? Jag får ingen uppfattning om hur det ser ut överhuvudtaget. Ena sekunden är de i Difs zon och en sekund senare i Mifs. Osammanhängande referat måste jag säga...
jo 2000 januari/februari där nån gång tror jag det var.... hur det kunde komma sig är dock en helt annan sak då jag själv inte tyckte den var värd det hela. Men utan ett grymt jobb av Johan Cedervall som hjälpte till med delar av informationen som då låg på sidorna samt gjorde layouten som användes då hade den aldrig blivit utnämd till bästa sportsiten.
nek97raj: Blir oftast bra matcher mellan Mif-Dif, jämnt brukar det också bli. Tror det blir så även idag, 3 poäng känns helt realistiska om vi gör mål när vi ska vill säga.
Ni har tur att våran Espen é skaddad. Tror att ni kommer att kämpa på ganska mkt å ge uppmotsånd, för ni behöver verkligen era 3poäng ;D men ni kommer någ att misslyckas.. för sig man vet alldrig hur de kan gå..allt kan hända,,
hoppas att ni bjuder upp mot en spännande match iaf ;D
Magnus: Håller helt med (rörande Hannula), han har ju inte heller ngn större verkningsgrad vad avser målproduktion. Nä, in med fler pågar framför kassen, så kan pucken ramla in.
Magnus: Mifs hemsida är en DÖD sida. Skäms över den. Visst blev väl Mifs officiella hemsida utsedd till sveriges bästa sportsajt för några år sedan, eller är jag fel ute?
Stefan: Ja, Mifs är inget att hurra över precis som MoDos som tydligen gillas. Jag ska väl igentligen inte uttala mig eftersom jag besöker de övriga lagens officiella möjligen någon gång per år. Mifs besöker man givetvis på grund av att man vill veta om det hänt något. I övrigt är den otroligt meningslös och halvfärdig. Halvfärdiga sidor är INTE bra, bättre att gapa efter lite och hålla det än att fläska på och ha en massa skit som inte finns.
Överstegrisen: Allt är ju beroende på motstånd, till och med vi hade öst in mål mot de flesta tuta och lör lag från Allsvenskan. Man kan falla ut, men det finns en stor skillnad om man jämför med när Leksand åkte ur. Då kom det två lag underifrån som HÅRDSATSAT för att nå Eliten (SSK och LHC). Några sådana finns inte idag. De som är närmast är Skellefteå och Hammarby och deras lag ser inte allt för imponerande ut. Det går finfint när de möter rikitgt sunkigt motstånd men när det blir tuffare, ja då kan det bli som igår när Mora(!!!) spöade skiten ur Hammarby.
Hur som helst, kan vi bara börja göra mål blir det inget kval. Lyckas vi inte med det får man väl åka till Skellefteå i vår. :)
matsby: Det kommer, så säger alla. Men det kommer ju knappast utav sig själv eller hur? Så har man sagt hela tiden och nu har vi spelat 36 omgångar av 50 möjliga. Alltså bara 14 kvar. Men det kanske bara är att trycka på en knapp när det återstår 3-4 omgångar så fixar sig allt?
och snacket gick att det skulle bli mycket folk idag... :(
Så pass mycket ställer Malmö borna upp för MIF, inte ens mot ett bra lag som DIF kommer dem.